Jubileuszowy spot Nike w reżyserii Spike’a Lee przypomina o największych sportowcach
  • 1
  • 1
17.05.2022

Jubileuszowy spot Nike w reżyserii Spike’a Lee przypomina o największych sportowcach

Z okazji 50. rocznicy swego istnienia Nike przedstawia globalny spot „Seen It All”, który celebruje siłę jej przeszłości i obietnicę przyszłości. Film wyreżyserował Spike Lee. Reklama przedstawia ponad 40 legendarnych i współczesnych sportowców związanych z Nike.

Spike Lee również wystąpił w tej reklamie, nawiązując do swojej najbardziej znanej roli Marsa Blackmona z filmu „She’s Gotta Have It”. Spot zaczyna się od tego, że Mars z pasją komentuje najważniejsze momenty sportowe i kultowych sportowców ostatnich 50 lat. Zwraca się przy tym do młodej i pewnej siebie bohaterki imieniem Zimmie. Ta odpowiada, przywołując współczesne gwiazdy sportu. Wideo zawiera materiał filmowy z udziałem ponad 40 legendarnych sportowców.

W ramach kampanii przez cały maj Nike będzie też udostępniać materiały ze swoich archiwów. Znajdują się tam niektóre z najbardziej znanych artefaktów z 50 lat działalności marki.

  • 1
Jubileuszowy spot Nike w reżyserii Spike’a Lee

Jubileuszowy spot Nike w reżyserii Spike’a Lee

 

17 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2022

„Marketing B2B – potencjał, siła, trendy i kierunki rozwoju” – raport z ogólnopolskiego badania

Dotarcie do klienta staje się coraz trudniejsze i droższe. Widoczne jest to zwłaszcza w obszarze marketingu B2B. Marketing przestaje być w takich firmach odpowiedzialny wyłącznie za gadżety i wydarzenia. Wchodzimy w erę, w której od skutecznych działań marketingowych zależy większa część ścieżki zakupowej klienta B2B. Dział marketingu wspiera realizację sprzedaży i pomaga klientowi przejść wiele procesów. Wyniki ogólnopolskiego badania „Marketing B2B – potencjał, siła, trendy i kierunki rozwoju” agencji BuzzCenter pokazują, jak wygląda specyfika marketingu w przedsiębiorstwach B2B w Polsce.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2022

X edycja konkursu e-Commerce Polska Awards – start zgłoszeń

Wystartowały zgłoszenia do X, jubileuszowej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards. Firmy zajmujące się e-sprzedażą, e-usługami oraz e-finansami mają szansę ubiegać się o nagrody w 24 kategoriach. Zwycięzców poznamy podczas Gali Dekady, która odbędzie się 22 września w Warszawie. Marka e-commerce najczęściej nagradzana w poprzednich edycjach konkursu zdobędzie tytuł Marki Dekady E-commerce.

16 maja 2022