- 1
- 1
Jubileuszowy spot Nike w reżyserii Spike’a Lee przypomina o największych sportowcach
Z okazji 50. rocznicy swego istnienia Nike przedstawia globalny spot „Seen It All”, który celebruje siłę jej przeszłości i obietnicę przyszłości. Film wyreżyserował Spike Lee. Reklama przedstawia ponad 40 legendarnych i współczesnych sportowców związanych z Nike.
Spike Lee również wystąpił w tej reklamie, nawiązując do swojej najbardziej znanej roli Marsa Blackmona z filmu „She’s Gotta Have It”. Spot zaczyna się od tego, że Mars z pasją komentuje najważniejsze momenty sportowe i kultowych sportowców ostatnich 50 lat. Zwraca się przy tym do młodej i pewnej siebie bohaterki imieniem Zimmie. Ta odpowiada, przywołując współczesne gwiazdy sportu. Wideo zawiera materiał filmowy z udziałem ponad 40 legendarnych sportowców.
W ramach kampanii przez cały maj Nike będzie też udostępniać materiały ze swoich archiwów. Znajdują się tam niektóre z najbardziej znanych artefaktów z 50 lat działalności marki.
- 1