- 0
- 3
Już w przyszłym tygodniu konferencja marketingowa „Na pograniczu strategii i egzekucji”
Agencja More Bananas organizuje konferencję online „Na pograniczu strategii i egzekucji”. Wydarzenie odbędzie się 25–26 maja. Tematem przewodnim będą strategie oraz ich realizacja, a także nowości i trendy w digital marketingu.
Wydarzenie jest przeznaczone dla praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu. Objęte jest akredytacją DIMAQ, a jego uczestnicy otrzymają 15 punktów recertyfikacyjnych. Uczestnicy otrzymają ponadto 4 e-booki, rabaty i prezenty od agencji i jej partnerów oraz dostęp do społeczności na Discordzie.
Podczas konferencji będzie można wysłuchać 11 prelekcji:
- Daria Bokowy (More Bananas) – Profesjonalna sesja fotograficzna bez profesjonalnego fotografa
- Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas) – Strategia w biznesie od A do Z. Dobre dobrego początki
- Piotr Siwiec (More Bananas) – Jak zidentyfikować ścieżkę zakupową w Google Analytics i zbudować kampanię dostosowaną do zachowań Twoich klientów?
- Wojciech Żywolt (More Bananas) – Jak skutecznie prowadzić działania w social mediach?
- Kinga Edwards (Brainy Bees) – Opowieści o treści – frameworki i nieoczywiste formy contentu, które dowożą wyniki
- Joanna Karcz-Czajkowska (JCD.pl) – Nie wróżymy z fusów! Skąd brać dane do strategii?
- Jonasz Wiercioch (Oknoplast) – Jak imple…, co zrobić, by strategia żyła?
- Bartłomiej Ziemiański (Sharebee) – Jak skutecznie prowadzić stronę firmową na LinkedIn?
- Zuzanna Ledworowska (Pani Swojego Czasu) – Analityka influencer marketingu – jak dobierać influ pod lejek sprzedażowy?
- Jacek Szczepan (More Bananas) – Budowa nowej marki. Droga od pomysłu do egzekucji
- Kalina Tyrkiel, Barbara Adamska – Pisz po prostu: narzędzie nie tylko dla copywriterów
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie morebananas.pl/urodziny-more-bananas
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
- 3