0 1 0 0 2 17.05.2022Ciężarny transpłciowy mężczyzna w kampanii Calvina Kleina na Dzień Matki. Internauci nawołują do bojkotuZ okazji Dnia Matki marka Calvin Klein rozpoczęła kampanię, w której wystąpił Roberto Bete. To transpłciowy mężczyzna, który spodziewa się dziecka.
1 1 0 0 0 17.05.2022Jubileuszowy spot Nike w reżyserii Spike’a Lee przypomina o największych sportowcachZ okazji 50. rocznicy swego istnienia Nike przedstawia globalny spot „Seen It All”, który celebruje siłę jej przeszłości i obietnicę przyszłości. Film wyreżyserował Spike Lee. Reklama przedstawia ponad 40 legendarnych i współczesnych sportowców związanych z Nike.
0 1 0 0 0 17.05.2022„Global Insights 2022”: gdy pieniądze reklamodawców wędrują do connected TV, fraudy rosną globalnie o 70 proc. Raport DoubleVerifyPlatforma DoubleVerify opublikowała doroczny raport „Global Insights”. Analizuje on trendy w jakości mediów i wydajności kampanii reklamowych na podstawie ponad biliona wyświetleń zrealizowanych przez ponad 2100 marek na 80 rynkach. Ta już piąta publikacja pokazuje, jak daleko zaszła branża internetowa od 2017 r.
0 1 0 0 0 17.05.2022„Marketing B2B – potencjał, siła, trendy i kierunki rozwoju” – raport z ogólnopolskiego badaniaDotarcie do klienta staje się coraz trudniejsze i droższe. Widoczne jest to zwłaszcza w obszarze marketingu B2B. Marketing przestaje być w takich firmach odpowiedzialny wyłącznie za gadżety i wydarzenia. Wchodzimy w erę, w której od skutecznych działań marketingowych zależy większa część ścieżki zakupowej klienta B2B. Dział marketingu wspiera realizację sprzedaży i pomaga klientowi przejść wiele procesów. Wyniki ogólnopolskiego badania „Marketing B2B – potencjał, siła, trendy i kierunki rozwoju” agencji BuzzCenter pokazują, jak wygląda specyfika marketingu w przedsiębiorstwach B2B w Polsce.
0 1 0 0 0 17.05.2022X edycja konkursu e-Commerce Polska Awards – start zgłoszeńWystartowały zgłoszenia do X, jubileuszowej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards. Firmy zajmujące się e-sprzedażą, e-usługami oraz e-finansami mają szansę ubiegać się o nagrody w 24 kategoriach. Zwycięzców poznamy podczas Gali Dekady, która odbędzie się 22 września w Warszawie. Marka e-commerce najczęściej nagradzana w poprzednich edycjach konkursu zdobędzie tytuł Marki Dekady E-commerce.
1 1 0 0 0 16.05.2022„Energii masz pod dostatkiem” – nowa kampania marki Columbus„Energii masz pod dostatkiem” – to hasło kampanii wizerunkowej Columbusa, dostawcy rozwiązań ekoenergetycznych dla domu i biznesu. Twarzami działań ponownie zostali Mariusz Kałamaga i Wojciech Gałziński, czyli dziadek Henryk.
1 1 0 0 0 16.05.2022W ramach projektu „Xiaomi Studios” wspierającego młodych filmowców powstał film „Wonderboys”W ramach projektu „Xiaomi Studios” powstał film „Wonderboys”. To trzecia lokalna produkcja przygotowana w ramach globalnej kampanii „Prime Time”. Tym razem zamiast kamery przy realizacji wykorzystano smartfony z serii Xiaomi 12.
1 3 0 0 0 16.05.2022Borys Szyc i Katarzyna Nosowska w kampanii AlproNa rynku napojów roślinnych pojawił się nowy produkt – Alpro Psst!... to nie mlek*. Skierowany jest do miłośników mleka, którzy do tej pory nie mogli znaleźć roślinnej alternatywy, która miałaby podobny smak i konsystencję. W kampanii promującej napój występują Borys Szyc, Katarzyna Nosowska i Daria Ładocha.
0 1 0 0 0 16.05.2022Influencerski wpływ na młodych. Badanie IQS87% młodych Polaków zna jakiegoś influencera choćby ze słyszenia. 81% obserwuje taką postać w social media – wynika z badania „Świat młodych 6”, zrealizowanego przez agencję badawczą IQS.
0 1 0 0 0 16.05.2022Influencer marketing – dobre praktyki. Ruszył polski serwis, który je zawieraSerwis InfluencerMarketing.org.pl to kompendium wiedzy z zakresu influencer marketingu. Kierowany jest do influencerów i współpracujących z nimi podmiotów. Jest to zbiór praktycznych porad, począwszy od wyjaśnienia, kim jest infuencer, czym jest influencer marketing, jakie są zasady współpracy oraz jak oznaczać posty reklamowe. Serwis został stworzony przez IAB Polska. Patronat nad nim objął Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.