0 1 0 0 0 29.03.2021Orange Warsaw Festival 2021 odwołanyOrganizatorzy Orange Warsaw Festivalu poinformowali o odwołaniu kolejny rok z rzędu tego wydarzenia. Spowodowane jest to trwającą pandemią.
0 1 0 0 0 29.03.2021WOŚP to najlepsza akcja charytatywna w Polsce – uważają respondenci InquiryWielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gra dla Polaków nieprzerwanie od 29 lat. Inicjatywa wykracza dalece poza zwykłą zbiórkę pieniędzy dla potrzebujących. WOŚP to już bezprecedensowe wydarzenie społeczne, święto rodaków, nawet tych mieszkających za granicami kraju. Mimo to działalność fundacji Jerzego Owsiaka budziła ostatnio sporo kontrowersji. W związku z tym agencja Inquiry ponownie zbadała postawy Polaków w stosunku do WOŚP, przeprowadzając badanie po zakończeniu 29. finału.
0 1 0 0 0 29.03.2021W ramach konkursu Design by Śliwka Nałęczowska powstanie koszulka, którą można będzie kupić w MedicineMarka Śliwka Nałęczowska po raz czwarty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska. Młodzi artyści mają za zadanie zaprojektować nadruk na koszulkę będący kreatywną interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. Z wybranych projektów powstanie limitowana kolekcja T-shirtów.
1 6 0 0 0 29.03.2021Wielki dorsz na Pałacu Kultury z okazji Godziny dla Ziemi WWF 202127 marca odbył się finał kampanii Godzina dla Ziemi WWF. Co roku w ramach akcji w ostatnią sobotę marca o 20:30 na godzinę gaśnie światło w symbolicznym geście solidarności z naszą planetą. W tym roku światła zgasły dla Bałtyku. Do akcji dołączył Pałac Kultury i Nauki, na którego fasadzie wyświetlono m.in. sylwetkę dorsza.
1 4 0 0 0 29.03.2021Polska 2050 kieruje przekaz do wyborców zmęczonych PiS-em26 marca rozpoczęła się akcja billboardowa Polski 2050. Skierowana jest do osób rozczarowanych rządami Zjednoczonej Prawicy.
0 1 0 0 0 26.03.2021W kwietniu kolejna edycja IAB HowTo Days: trzy dni z SEM, e-retail i gamingiemKonferencja IAB HowTo Days odbędzie się 20–22 kwietnia. Eksperci branżowi wezmą pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Przyjrzymy się, jakie działania musiały ulec modyfikacji w związku z pandemią COVID-19, na jakie rozwiązania postawiły firmy oraz czy wystarczająco szybko i efektywnie nauczyliśmy się je wykorzystywać w codziennej pracy. Wydarzenie odbędzie się w formie online, a każdy dzień poświęcony będzie oddzielnemu obszarowi.
2 1 0 0 0 26.03.2021Virgin Mobile zachęca do dzielenia się dobrem w kampanii z Robertem MakłowiczemVirgin Mobile rozpoczął wiosnę kampanią z udziałem nowego ambasadora. Wspólnie z Robertem Makłowiczem operator będzie szerzyć „Gooddyzm”, czyli dzielenie się dobrem.
0 2 0 0 0 26.03.2021Instalacja na florenckim Palazzo Strozzi odsłaniająca „ranę” instytucji kulturyFrancuski artysta uliczny JR stworzył na ścianie florenckiego Palazzo Strozzi olbrzymią instalację. Praca zatytułowana „La Ferita” („Rana”) ukazuje fragment wnętrz muzealnych.
0 1 0 0 0 26.03.2021Rozbieżności oczekiwań w obszarze B2B. Raport Deloitte DigitalDeloitte Digital zwrócił się do firmy Forrester Consulting z prośbą o przeprowadzenie badania wśród sprzedających i kupujących w modelu B2B, aby uzyskać lepszy obraz tego, jak racjonalne i emocjonalne podejście wpływa na proces podejmowania decyzji oraz jak przebiega budowanie i podtrzymywanie zaufania w trakcie relacji B2B. Wyniki badania mogą wskazać firmom B2B elementy, które kupujący rzeczywiście cenią. Pozwoli im to na skupienie się na istotnych inwestycjach i inicjatywach wspierających relacje oparte na emocjach i wyróżni ich na tle konkurencji.
0 2 0 0 3 26.03.2021Iggy Pop twarzą kampanii promującej piwo Tenczynek MarakujaIggy Pop nazywany ojcem chrzestnym punk rocka został twarzą kampanii „Nie wstydź się!”, promującej nowe piwo Tenczynek Marakuja. Jego utwór „The Passenger” ma pomóc łamać stereotypy związane z piwami smakowymi.