Jan Niezbędny wybrał w przetargu agencję Kerris
  • 0
  • 1
17.05.2022

Jan Niezbędny wybrał w przetargu agencję Kerris

Przetarg na obsługę marki artykułów gospodarstwa domowego Jan Niezbędny wygrała agencja Kerris. Zajmie się kompleksową obsługą profilu marki na Facebooku oraz Instagramie.

Sarantis, właściciel marki Jan Niezbędny, powierzył agencji Kerris obsługę social media w zakresie planowania, tworzenia i publikacji treści, a także działań reklamowych. Agencja odpowiada również za strategię, koncept kreatywny i aktywację na obu profilach.

Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu. Wcześniej Sarantis powierzył agencji:

  • stworzenie mapy strony, specyfikacji, architektury informacji i koncepcji graficznej,
  • programowanie oraz wdrożenie nowej strony marki Jan Niezbędny.
  • 1
Jan Niezbędny wybrał w przetargu Kerris

Jan Niezbędny wybrał w przetargu Kerris

 

17 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2022

„Marketing B2B – potencjał, siła, trendy i kierunki rozwoju” – raport z ogólnopolskiego badania

Dotarcie do klienta staje się coraz trudniejsze i droższe. Widoczne jest to zwłaszcza w obszarze marketingu B2B. Marketing przestaje być w takich firmach odpowiedzialny wyłącznie za gadżety i wydarzenia. Wchodzimy w erę, w której od skutecznych działań marketingowych zależy większa część ścieżki zakupowej klienta B2B. Dział marketingu wspiera realizację sprzedaży i pomaga klientowi przejść wiele procesów. Wyniki ogólnopolskiego badania „Marketing B2B – potencjał, siła, trendy i kierunki rozwoju” agencji BuzzCenter pokazują, jak wygląda specyfika marketingu w przedsiębiorstwach B2B w Polsce.