Jan Niezbędny wybrał w przetargu agencję Kerris - Marketing przy Kawie
Jan Niezbędny wybrał w przetargu agencję Kerris
  • 0
  • 1
17.05.2022

Jan Niezbędny wybrał w przetargu agencję Kerris

Przetarg na obsługę marki artykułów gospodarstwa domowego Jan Niezbędny wygrała agencja Kerris. Zajmie się kompleksową obsługą profilu marki na Facebooku oraz Instagramie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55730 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
17.05.2022

„Marketing B2B – potencjał, siła, trendy i kierunki rozwoju” – raport z ogólnopolskiego badania

Dotarcie do klienta staje się coraz trudniejsze i droższe. Widoczne jest to zwłaszcza w obszarze marketingu B2B. Marketing przestaje być w takich firmach odpowiedzialny wyłącznie za gadżety i wydarzenia. Wchodzimy w erę, w której od skutecznych działań marketingowych zależy większa część ścieżki zakupowej klienta B2B. Dział marketingu wspiera realizację sprzedaży i pomaga klientowi przejść wiele procesów. Wyniki ogólnopolskiego badania „Marketing B2B – potencjał, siła, trendy i kierunki rozwoju” agencji BuzzCenter pokazują, jak wygląda specyfika marketingu w przedsiębiorstwach B2B w Polsce.