0 5 0 0 0 29.02.2024IAB Polska świętuje ćwierćwiecze istnienia i organizuje konkurs jubileuszowyW 2024 r. IAB Polska obchodzi 25-lecie swojego istnienia. Z tej okazji organizuje m.in. urodzinowy konkurs, w którym można wygrać wejściówki na Forum IAB oraz wydarzenia z cyklu IAB HowTo.
2 1 0 0 0 28.02.2024„Na gwałt” – kampania Fundacji Pomocy Ofiarom Przestępstw22 lutego, w Dzień Praw Ofiar, FPOP rozpoczęła kampanię „Na gwałt”. Chce zwrócić uwagę na fakt, że przestępstwo zgwałcenia jest problemem społecznym. Kampanię otworzyła premiera spotu autorstwa Karoliny Fender Noińskiej (Jajkofilm).
0 2 0 0 0 28.02.2024„Co dobrego u ciebie w firmie?” – Szlachetna Paczka nadal zachęca do wolontariatu pracowniczegoSzlachetna Paczka stworzyła program wolontariatu pracowniczego. Oferuje go firmom, którym zależy na łatwych we wdrożeniu elementach strategii ESG.
1 9 0 0 0 28.02.2024Dua Lipa globalną ambasadorką makijażu YSL BeautéDua Lipa i YSL Beauté współpracują od 2019 r. Wtedy artystka została ambasadorką zapachów Libre. Obecnie stała się również globalną ambasadorką makijażu.
1 1 0 0 0 28.02.2024Fundacja GOPR prowadzi kampanię 1,5%Fundacja GOPR chce pozyskać 1,5% z podatków aktualnych i nowych darczyńców i w ten sposób zebrać środki na rozwój.
1 1 0 0 0 28.02.2024Adidas sponsorem Polskiego Komitetu ParalimpijskiegoAdidas rozpoczyna ośmioletnią współpracę sponsorską z Polskim Komitetem Paralimpijskim. W spocie występuje czwórka parasportowców. Pokazują oni, co definiuje sportowca.
0 1 0 0 0 27.02.2024„Niby wiadomo, kto jest po drugiej stronie” – kampania Fundacji Dajemy Dzieciom SiłęFundacja Dajemy Dzieciom Siłę po dwudziestu latach aktualizuje hasło znanej kampanii społecznej. Rozpoczyna kolejną akcję przeciwdziałania wykorzystywaniu seksualnemu dzieci online.
1 1 0 0 0 27.02.2024Nowa odsłona platformy komunikacyjnej marki MolaMarka Mola uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Kampania „Będzie ups! Mola zrobi porządek!” pokazuje codzienne sytuacje. Podkreśla, że produkty marki są gotowe do przywracania porządku w każdej sytuacji.
1 2 0 0 0 27.02.2024Pepsi i Reebok stworzyły buty sygnowane przez Shaquille’a O’Neala, w których można schować mini puszkęPepsi we współpracy z Reebokiem stworzyła buty sygnowane przez legendarnego koszykarza Shaquille’a O’Neala. Duży rozmiar butów pozwolił na umieszczenie w podeszwie komory na małą puszkę pepsi.
1 4 0 0 0 27.02.2024„Razem tworzymy piękno” – globalna kampania Sephory5 marca Sephora rusza z jedną spójną kampanią na 35 rynkach na całym świecie. Jej hasło to „We belong to something beautiful” („Razem tworzymy piękno”). Marka podkreśla swoją rolę jako przestrzeń do odkrywania i wyrażania siebie. Miejsca wolnego od osądzania, wzmacniającego pewność siebie i samoakceptację.