0 2 0 0 0 16.01.2024Nike i Tiger Woods zakończyli współpracę po 27 latachNike i Tiger Woods ogłosili w mediach społecznościowych zakończenie współpracy, która trwała 27 lat, czyli całą zawodową karierę tego golfisty.
0 4 0 0 0 16.01.2024Zetki docenią marki za edukację o zdrowiu psychicznym – raport Havas ProsumerNowe badanie Havas Prosumer „Zdrowie psychiczne oczami Polaków” ujawnia rosnącą świadomość i problemy ze zdrowiem psychicznym wśród Polaków, zwłaszcza wśród młodszych pokoleń.
0 6 0 0 0 15.01.2024Grupa Vorwerk (Thermomix, Kobold) wprowadza nową identyfikację wizualnąGrupa Vorwerk ogłasza globalne wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej. Standaryzuje w niej logo grupy oraz marek Thermomix i Kobold.
1 2 0 0 0 15.01.2024Pekao SA z kampanią promującą Konto OszczędnościoweBank Pekao SA wprowadza ofertę 7% na Koncie Oszczędnościowym do 100 tys. zł na 5 miesięcy. Wspiera ją przez wielokanałową kampanię reklamową.
2 1 0 0 0 15.01.2024Joanna Kulig w kampanii PKO Banku PolskiegoWystartowała kampania PKO Banku Polskiego „Twoje potrzeby na pierwszym planie”. Promuje usługi bankowe dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów. W spocie występuje Joanna Kulig.
1 1 0 0 0 15.01.2024Nowa platforma komunikacji marki Wawel„Level Wawel” – to hasło kampanii i zarazem nowa platforma komunikacji krakowskiego producenta słodyczy Wawel.
0 1 0 0 0 15.01.202487% firm potwierdza: karty podarunkowe wpływają pozytywnie na ich wyniki finansowe. Wnioski z raportu Sparta LoyaltyFirmy oferujące swoim klientom karty podarunkowe deklarują, że karty te podnoszą rozpoznawalność marki, lojalność konsumentów oraz średnią wartość koszyka zakupowego. Wpływają także na wzrost liczby transakcji po okresie świątecznym. Ponad połowa ankietowanych doświadczyła jednak oszustw związanych z kartami podarunkowymi – wynika z raportu przygotowanego przez Sparta Loyalty.
1 2 0 0 0 15.01.2024Ubezpieczenie miłości w nowej kampanii reklamowej Allianz PolskaKampania wizerunkowa Allianz Polska promuje ubezpieczenia na zdrowie i życie. Realizowana w internecie, obejmie portale i media społecznościowe, w tym YouTube, a także content marketing. Działania potrwają do połowy kwietnia.
0 2 0 0 0 15.01.2024Reklama Calvina Kleina w Wielkiej Brytanii zakazana przez Advertising Standards AuthorityReklama marki Calvin Klein z udziałem piosenkarki FKA Twigs została zakazana przez Advertising Standards Authority (ASA). Regulator uznał, że kreacja przedstawia piosenkarkę jako „stereotypowy obiekt seksualny”.
0 1 0 0 0 15.01.2024Netflix zgromadził 23 mln użytkowników oglądających reklamyNetflix zgromadził globalnie 23 mln użytkowników, którzy oglądają reklamy w zamian za niższą cenę subskrypcji. Tacy subskrybenci stanowią około jednej trzeciej nowych użytkowników platformy streamingowej.