FDDS: „Niby wiadomo, kto jest po drugiej stronie” - Marketing przy Kawie
„Niby wiadomo, kto jest po drugiej stronie” – kampania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
  • 0
  • 1
27.02.2024

„Niby wiadomo, kto jest po drugiej stronie” – kampania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę po dwudziestu latach aktualizuje hasło znanej kampanii społecznej. Rozpoczyna kolejną akcję przeciwdziałania wykorzystywaniu seksualnemu dzieci online.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 lutego 2024

26 lutego 2024