IAB Polska wydało przewodnik „AI w social media” - Marketing przy Kawie
IAB Polska wydało „AI w social media” – przewodnik dla marketerów w erze sztucznej inteligencji
  • 1
  • 1
3.10.2023

IAB Polska wydało „AI w social media” – przewodnik dla marketerów w erze sztucznej inteligencji

Grupa Robocza Social Media działająca przy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska opublikowała poradnik pt. „AI w social media”. Publikacja dostarcza wiedzy na temat korzyści, wyzwań i możliwości, jakie niesie ze sobą stosowanie AI w mediach społecznościowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 października 2023