Nowoczesność to nie digitalNowoczesność to nie digitalNowoczesność to nie digitalNowoczesność to nie digital
Pracować z markami nad poprawą świata – to często uskrzydla zespół agencji (fot. Pixabay)

Nowoczesność to nie digital

Nowoczesność to nie digital
Paweł Antkowiak

Paweł Antkowiak

-

managing partner, Albedo Marketing

Paweł Antkowiak

Paweł Antkowiak

managing partner
Albedo Marketing

Współzałożyciel Albedo Marketing, zarządzający zespołem agencji i sprawujący merytoryczny nadzór nad pracami strategicznymi. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego oraz Wydziału Fizyki UAM w Poznaniu. Autor strategii wielu promocji konsumenckich oraz programów lojalnościowych i motywacyjnych wykorzystujących innowacyjne mechanizmy oraz elementy grywalizacji. Bezkompromisowy w oferowaniu klientom jedynie efektywnych propozycji działań marketingowych bazujących na analizie danych własnych, wynikach badań rynkowych, analizie trendów lub mocnych insightów konsumenckich. Zmysł strategiczny doskonali podczas gry w szachy.

Od zawsze młodzi ludzie chcieli żyć i pracować w nowoczesnym świecie. Dzisiejszy świat zwraca się ku innowacjom, aplikacjom, rozwiązaniom technologicznym, które zmieniają rynek. Czy to oznacza, że budowanie nowoczesnej agencji reklamowej polega tylko na wdrażaniu nowych technologii?

Nie ma wątpliwości, że tzw. spółki technologiczne są nowoczesnymi przedsiębiorstwami. Warto się jednak zastanowić, co czyni je nowoczesnymi. Czy technologia, którą tworzą, a może przyjazne środowisko pracy lub kultura organizacyjna firmy?
Rozwój technologiczny zmienił rynek reklamy
Obecnie koncepty kreatywne są przekładane na inne formaty niż 20, 10 czy nawet 5 lat temu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się