Od zawsze młodzi ludzie chcieli żyć i pracować w nowoczesnym świecie. Dzisiejszy świat zwraca się ku innowacjom, aplikacjom, rozwiązaniom technologicznym, które zmieniają rynek. Czy to oznacza, że budowanie nowoczesnej agencji reklamowej polega tylko na wdrażaniu nowych technologii?Nie ma wątpliwości, że tzw. spółki technologiczne są nowoczesnymi przedsiębiorstwami. Warto się jednak zastanowić, co czyni je nowoczesnymi. Czy technologia, którą tworzą, a może przyjazne środowisko pracy lub kultura organizacyjna firmy?
Rozwój technologiczny zmienił rynek reklamy
Obecnie koncepty kreatywne są przekładane na inne formaty niż 20, 10 czy nawet 5 lat temu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.