„Razem tworzymy piękno” – globalna kampania Sephory
  • 1
  • 4
27.02.2024

„Razem tworzymy piękno” – globalna kampania Sephory

5 marca Sephora rusza z jedną spójną kampanią na 35 rynkach na całym świecie. Jej hasło to „We belong to something beautiful” („Razem tworzymy piękno”). Marka podkreśla swoją rolę jako przestrzeń do odkrywania i wyrażania siebie. Miejsca wolnego od osądzania, wzmacniającego pewność siebie i samoakceptację.

Kampania początkowo wystartowała w Ameryce Północnej w 2019 r.

Zainspirowała konkretne działania: od przekształcenia doświadczeń w sklepie po rozszerzenie asortymentu oferowanych produktów. Każda kultura ma swoją specyfikę, ale wierzymy, że inkluzywność jest uniwersalną wartością dla ludzkości. Stawiamy sobie wyzwanie, by wspierać ją na całym świecie – deklaruje Deborah Yeh, globalna dyrektorka marketingu w Sephorze.

Hasło „We belong to something beautiful” jest obecnie wdrażane w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji. Ma redefiniować rolę lustra, często uznawanego za obiekt służący do oceniania i osądu. Odtąd ma być sprzymierzeńcem. Lustro w kampanii marki Sephora staje się życzliwym świadkiem wspólnej celebracji wszelkich form piękna. Spot przedstawia serię urywków z życia, w których bohaterowie łączą się i nawiązują więź.

Do kampanii dołączyła Selena Gomez wraz ze swoją marką Rare Beauty.

Kampanię przygotowała agencja BETC. Spot wyreżyserowała Stefanie Soho. Fotografie stworzyła Liz Collins. Kreacje pojawią się w mediach oraz w 400 sklepach Sephory w Unii Europejskiej.

  • 4
Sephora „Razem tworzymy piękno”y piękno”

Sephora „Razem tworzymy piękno”

Sephora „Razem tworzymy piękno”

Selena Gomez w kampanii Sephory

Sephora „Razem tworzymy piękno”y piękno”
Sephora „Razem tworzymy piękno”

26 lutego 2024