1 2 0 0 0 26.02.2024Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”Marka Fielmann rozpoczęła nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach pojawi się nowa komunikacja w kanałach digital. Dotyczy to również kontynuacji serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działań promocyjnych.
0 1 0 0 0 26.02.2024Frito Lay Poland wybrał Cut The MustardCut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
0 1 0 0 0 26.02.2024Holding WPP notuje gorsze wyniki finansoweWyniki finansowe holdingu reklamowego WPP pogorszyły się w ostatnim kwartale. Wytłumaczeniem jest powolny wzrost wydatków reklamowych w Stanach Zjednoczonych. Holding prowadzi restrukturyzację agencji, które wchodzą w jego skład, aby obniżyć koszty.
0 1 0 0 0 26.02.2024Platforma Linkhouse powierza działania performance agencji HarbingersLinkhouse, platforma, która łączy reklamodawców i wydawców w tworzeniu kampanii link buildingowych, rozpoczęła współpracę z agencją Harbingers. Celem jest zwiększenie efektywności działań marketingowych zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach anglojęzycznych.
0 1 0 0 0 26.02.2024„Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” – odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360 Automatyzacja cen, wyzwania związane z implementacją strategii dynamic pricingu w e-commerce, korelacja pomiędzy możliwościami, jakie oferuje sztuczna inteligencja w kontekście optymalizacji cyfrowej półki, historie wdrożeń oraz wyzwania związane z budowaniem przewagi konkurencyjnej poprzez dynamiczne dostosowanie cen produktów na podstawie aktualnych, jakościowych danych. Wszystkie te obszary zostaną omówione na bezpłatnym webinarze „Dynamic Pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność? Praktyczne tipy od Brandly360”, który odbędzie się 12 marca o godzinie 12:00.
0 1 0 0 0 26.02.2024„Neurocopywriting” – książka Joanny i Jarosława Burdków już w sprzedażyJak tworzyć przekonujące i angażujące treści, które wywołają emocje i zbudują zaufanie wśród odbiorców? Jak przekształcić przeciętny tekst w efektywne narzędzie marketingowe? Odpowiedzi można szukać we właśnie wydanej książce „Neurocopywriting” Joanny i Jarosława Burdków.
0 10 0 0 0 26.02.2024Rusza akcja „Dajemy słowo: siostrzeństwo” Answear.LabAnswear.Lab, odzieżowa marka własna internetowego sklepu multibrandowego Answear.com, organizuje akcję „Dajemy słowo: siostrzeństwo”. Zaprosiła do niej czołowe media i twórców. Celem jest wpisanie słowa siostrzeństwo do słowników współczesnej polszczyzny.
0 4 0 0 0 25.02.2024Maybelline New York z efektem rozświetlenia na muralach w Warszawie„Kliknij po efekt rozświetlenia” to hasło kampanii wprowadzającej nową bazę rozświetlającą marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Jednym z elementów kampanii są dwa murale.
0 4 0 0 0 23.02.2024Ola Sworowska, Aga Grzelak i Zosia Pilitowska ambasadorkami YopeAmbasadorki marki kosmetyków Yope to kobiety, które mają inspirować osobowością oraz trybem życia. Marka na potrzeby promocji produktów z serii Blonde My Hair wybrała trzy blondynki: Aleksandrę Sworowską, Agnieszkę Grzelak i Zosię Pilitowską.
0 3 0 0 0 23.02.2024McDonald’s rozpoczyna globalną kampanię inspirowaną japońskim anime i mangąGlobalna kampania w ponad 30 krajach inspirowana jest wizerunkiem marki w mandze i anime. Pojawia się fikcyjne logo WcDonald's, nowy sos w menu, są też krótkometrażowe filmy anime.