1 3 0 0 0 17.06.2024Rytualny taniec wyznawców kurczaka w reklamie KFCBrytyjska reklama KFC pokazuje synchroniczny, zaraźliwy taniec grupy ludzi na ulicach, który przyciąga kolejnych przypadkowych przechodniów. Obiektem ich fascynacji jest wielki kurczak.
0 3 0 0 0 17.06.2024Kampania marki Balea (DM) z udziałem ambasadorki wyłonionej w konkursieDrogeria DM (Drogerie Markt) rozstrzygnęła pierwszy w swojej historii w Polsce konkurs na ambasadorkę marki Balea. Laureatką została Agnieszka Kula prowadząca profil Kulczii.
0 1 0 0 0 17.06.2024Allegro wprowadza nowe narzędzie dla reklamodawców: Ads4BrandsFunkcjonalność Ads4Brands pozwala na promocję na Allegro produktów oferowanych przez wielu różnych sprzedających w ramach platformy. Wszystko dostępne z jednego panelu i jednego budżetu.
0 1 0 0 0 17.06.2024Szymon Marciniak ambasadorem marki AluprofMiędzynarodowy sędzia piłkarski Szymon Marciniak został ambasadorem firmy Aluprof – dostawcy systemów aluminiowych przeznaczonych do produkcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych.
1 3 0 0 0 17.06.2024Jakub Kiwior ma swój mural w WarszawieW okolicach Stadionu Narodowego w Warszawie odsłonięty został mural z piłkarzem Jakubem Kiwiorem w roli głównej.
3 4 0 0 0 17.06.2024Biedronka żąda usunięcia mema z kanałów Jakuba BielaMarketingowiec Jakub Biel w ramach promocji swojej działalności biznesowej opublikował serię memów „Szczere marki”. Biedronka, która znalazła się na jednym z nich, zażądała usunięcia mema z kanałów social media twórcy.
3 1 0 0 0 16.06.2024Nykiel, Swoboda i Jones w kampanii „Mój komfort z O.B.”Ruszyła kampania Kenvue, właściciela marki tamponów O.B. ProComfort. Biorą w niej udział Natalia Nykiel, Ewa Swoboda i Sara James.
0 1 0 0 0 16.06.2024Preferencje wakacyjne Polaków w 2024 r. – badanie Instytutu PollsterW tym roku ponad połowa Polaków planuje letni wyjazd, z czego większość spędzi urlop w Polsce. Najpopularniejsze urlopowe miejsca w kraju to wybrzeże Bałtyku, Mazury i Bieszczady. Instytut Badań Pollster prezentuje wyniki najnowszego badania dotyczącego planów wakacyjnych Polaków w 2024 r.
0 1 0 0 0 16.06.2024Grupa spółek Danone wybrała w przetargu Rebel MediaW przetargu grupy spółek Danone na obsługę działań niestandardowych wybrano agencję mediową Rebel Media.
0 1 0 0 0 16.06.2024Globalny rynek reklamowy w 2024 r. wzrośnie o 7,8% – prognoza GroupM W czerwcowym raporcie „This Year Next Year. 2024 Global Midyear Forecast” GroupM opublikował najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Prognoza globalna przewiduje wzrost w tym roku o 7,8%, do 989,8 mld dol. Stanowi to pozytywną korektę wobec przewidywań z grudnia 2023 r. Wtedy holding prognozował na 2024 r. wzrost o 5,3%.