- 0
- 2
„Co dobrego u ciebie w firmie?” – Szlachetna Paczka nadal zachęca do wolontariatu pracowniczego
Szlachetna Paczka stworzyła program wolontariatu pracowniczego. Oferuje go firmom, którym zależy na łatwych we wdrożeniu elementach strategii ESG.
„Razem możemy dużo dobrego” – przekonują organizatorzy programu i zachęcają firmy do udziału w wolontariacie pracowniczym. Dzięki działaniom w ramach programu społecznego firmy zyskują też przykłady do raportowania swojej działalności zgodnie z dyrektywą CSRD obowiązującą od początku 2024 r.
Szlachetna Paczka przygotowała autorski model wolontariatu pracowniczego, w którym pracownicy firmy są wolontariuszami. Ich działanie społeczne polega na wybraniu rodziny lub rodzin z internetowej bazy Szlachetnej Paczki, a następnie zorganizowaniu dla nich „mądrej pomocy”, czyli paczek z rzeczami, które odpowiadają na realne potrzeby wybranych osób. Na każdym etapie wdrażania wolontariatu pracowniczego firma otrzyma wsparcie od ekspertów Szlachetnej Paczki.
Kampania zachęcająca do wolontariatu pracowniczego powstała we współpracy z agencją Hand Made. Za produkcję spotu odpowiadał dom produkcyjny ISTV Media.
- 2