Espresso

9 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2021

Wiceprezes ds. globalnego marketingu Google: czas porzucić owczy pęd w brand purpose

Od marek coraz częściej oczekuje się, że zdefiniują brand purpose, zajmując stanowisko w ważnych kwestiach, aby konsumenci mogli im zaufać. Ostatnio jednak żenujące rozmiary przybrało zjawisko owczego pędu za brand purpose – uważa Marvin Chow, wiceprezes ds. globalnego marketingu w Google. Taką opinię wygłosił podczas spotkania online zorganizowanego przez serwis Campaign.

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2021

Magda Gessler, Wiktoria Gąsiewska, Mateusz Borek i Krzysztof Golonka w kampanii RTV Euro AGD na mistrzostwa Europy w piłce nożnej

Z początkiem czerwca RTV Euro AGD wystartowało z kampanią reklamową nawiązującą do mistrzostw Europy w piłce nożnej. Kampania pod hasłem „Euro, Euro, Euro” koncentruje się na radości i pozytywnych doświadczeniach, jakich mogą dostarczyć klientom produkty elektroniczne oferowane przez sieć. W działaniach wzięli udział Magda Gessler, Wiktoria Gąsiewska, Mateusz Borek i Krzysztof Golonka.

8 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2021

„Każda z nas” – ruszyła kampania Avonu na rzecz kobiet przechodzących przez raka

Każda z nas chce, by ją usłyszano. Każda z nas chce dbać o siebie i mieć kosmetyki dopasowane do swoich potrzeb. Każda z nas – bez względu na stan zdrowia. To właśnie pod hasłem „Każda z nas” Avon startuje z nową kampanią, która ma wspierać kobiety przechodzące przez raka. W ofercie marki pojawił się też produkt do pielęgnacji szczególnie delikatnej skóry głowy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
8.06.2021

Stawiamy na łatwość, szybkość i dostępność, czyli ścieżki zakupowe Polaków w 2021 r.

Epidemia, zamknięcie sklepów stacjonarnych i spędzanie większej ilości czasu w domu – wszystkie te czynniki znacząco wpłynęły na nasze zwyczaje zakupowe. Agencja badawcza Atena Research & Consulting sprawdziła, jaką ścieżkę zakupową konsumenci przechodzą od momentu poszukiwania produktu do finalizacji transakcji. 80% badanych twierdzi, że zakupy w Internecie są szybkie i łatwe, a ich ścieżki najczęściej rozpoczynają się na platformach handlowych – zaznacza tak 33% respondentów.

Poprzednie Następne