„I żyli krótko i szczęśliwie” – kampania fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci
  • 1
  • 4
17.01.2024

„I żyli krótko i szczęśliwie” – kampania fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci

Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci rozpoczęła kampanię zachęcającą do przekazania 1,5% podatku. W spocie podkreśla radość życia swoich podopiecznych.

Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci rozpoczęła swoją coroczną kampanię. Celem akcji jest zachęcenie do przekazania 1,5% podatku na działalność hospicjum. W przekazie postawiła na nietypowe podejście, akcentując życie i radość, a nie smutek i śmierć.

Kampania skupia się na pozytywnej stronie życia podopiecznych hospicjum. Unika standardowych, smutnych obrazów. Zastąpiły je historie pełne nadziei. W spocie wykorzystano motyw bajek do przedstawienia dzieci jako bohaterów.

Na kampanię składa się komunikacja w internecie, radiu oraz na OOH. Agencja Ancymony odpowiada za przygotowanie koncepcji kreatywnej, scenariuszy do spotów (powstał spot 30-sekundowy i 3 spoty 15-sekundowe) i reklam radiowych, a także stworzenie key visuali.
Nad kampanią pracował team agencji Ancymony w składzie:
  • Malina Szczepańska (koncept kreatywny, copywriting),
  • Szczepan Barański (koncept kreatywny, art directing),
  • Martyna Krupa (project management),
  • Katarzyna Kantner (lead kreatywny),
  • Sylwia Kaczorowska (lead operacyjny),
  • Katarzyna Borowiec,
  • Paweł Jóźwik (strategia),
  • Anna Siwek (doradztwo produkcyjne),
  • Karina Kożuchowska (kontakt z fundacją).

Agencja realizowała projekt pro publico bono.

  • 4
Kampania fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci

Kampania fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci

Kampania fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci
Kampania fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci
Kampania fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci

17 stycznia 2024

16 stycznia 2024