Reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem w Q3 2023 – wyniki IAB Polska/PwC AdEx
  • 0
  • 1
25.01.2024

Reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem w Q3 2023 – wyniki IAB Polska/PwC AdEx

Po trzech kwartałach 2023 r. wydatki na reklamę online utrzymały dotychczasową dynamikę wzrostu. Ich wartość zwiększyła się o 600 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu roku wcześniejszego. Tempo rozwojowe wyniosło 12,5%, a całkowita wartość wydatków prawie 5,4 mld zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 stycznia 2024