0 1 0 0 0 14.02.2024Fundacja Czerwone Noski współpracuje z agencją HonkiNowym klientem agencji Honki jest Fundacja Czerwone Noski. Agencja zajmie się dla niej kreacjami reklamowymi digital oraz reklamą w wyszukiwarkach i social mediach.
1 1 0 0 0 13.02.2024Robert Górski wróży w nowej kampanii Orange na KartęW ostatnich dniach stycznia wystartowała nowa kampania Orange Polska, promująca ofertę „Bez limitu na start”. Bohaterami spotów po raz kolejny są Robert Górski i Mikołaj Cieślak.
0 1 0 0 0 13.02.2024Jak prowadzić efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii i AI – konferencja IAB HowTo już 15 lutegoKonferencja IAB HowTo już 15 lutego w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach. Czołowi eksperci z branży przedstawią sprawdzone sposoby na prowadzenie spójnych działań online.
0 6 0 0 0 13.02.2024„A może by tak Exim Tours…?” – biuro podróży z nową platformą komunikacyjnąBiuro podróży Exim Tours wdraża nową strategię marketingową. Efektem jest także nowa platforma komunikacji „A może by tak...”.
0 1 0 0 0 13.02.2024Pfleiderer przedłuża i rozszerza współpracę z Altavia Kamikaze + K2Producent płyt drewnopochodnych Pfleiderer Polska przedłużył o rok współpracę z agencją Altavia Kamikaze + K2. Jednocześnie obszar obsługi został powiększony. Agencja pracuje z tą marką od 2022 r., po wygranym przetargu.
1 6 0 0 0 13.02.2024Interaktywna lalka METsy i GenAI przeciw stereotypom płciowym w kampanii IT Girls i Accenture SongInteraktywna lalka METsy wygłasza stereotypowe treści, które od najmłodszych lat słyszą dziewczynki. Fundacja IT Girls we współpracy z Accenture Song ruszyły z kampanią, która ma na celu przełamanie stereotypów dotyczących płci.
0 1 0 0 0 13.02.202479 proc. użytkowników Twitcha przedkłada tematykę nad przywiązanie do streamera – raport Open MobiW jaki sposób użytkownicy spędzają czas na platformie Twitch? Kim są poza nią? Dlaczego stanowią atrakcyjną grupę dla reklamodawców? Open Mobi na zlecenie Seegame przeprowadziło badanie wśród polskiej społeczności serwisu Twitch.
1 5 0 0 0 13.02.2024Małgorzata Foremniak ambasadorką House of DiamondPrzez kilka kolejnych lat Małgorzata Foremniak będzie ambasadorką nowej polskiej marki House of Diamond. 16 lutego nastąpi otwarcie atelier diamentów w warszawskiej Fabryce Norblina.
0 1 0 0 0 12.02.2024Walentynki 2024. Ponad połowa badanych z całego świata zamierza je obchodzić – badanie SalesforcePonad połowa badanych z całego świata zamierza obchodzić walentynki – wskazuje badanie Salesforce. 55% uczestników badania planuje z tej okazji romantyczną kolację.
0 1 0 0 0 12.02.2024VeloBank z okazji walentynek staje się Love BankiemKampania produktowa VeloBanku zachęca do doceniania siebie i swoich bliskich. Okazuje się, że 14 lutego świętujemy niezależnie od tego, czy jesteśmy zakochani.