0 1 0 0 0 27.03.2024PKO Bank Polski szuka agencji reklamowejPKO Bank Polski ogłosił przetarg otwarty na wybór agencji reklamowej do obsługi banku, spółek grupy kapitałowej, fundacji banku oraz obligacji skarbowych w zakresie działań reklamowych 360 stopni.
0 1 0 0 0 26.03.2024Inglot wybrał agencję LepontPolska marka kosmetyczna Inglot powierzyła agencji Lepont adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingu, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
1 10 0 0 0 26.03.2024Adidas Originals promuje trzy modele butów w kampanii „1000 Back”Adidas Originals w najnowszej kampanii odnosi się do kulturowego dziedzictwa marki. W spocie pokazuje subkultury, w których modele butów Gazelle, Samba i Handball Spezial miałyby być elementami ich stylu.
2 1 0 0 0 26.03.2024Międzynarodowa kampania sonicznych szczoteczek Oclean z wykorzystaniem AIOclean to marka oferująca soniczne szczoteczki do zębów. Właśnie wchodzi na europejskie rynki (Polska, Niemcy, Czechy, Hiszpania, Węgry). W kampanii wystąpiło sześcioro influencerów z pięciu krajów.
2 3 0 0 0 26.03.2024„Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” – jubileuszowa kampania MakroTrwa jubileuszowa kampania Makro Polska z okazji 30-lecia działalności firmy na polskim rynku. Kampania pod hasłem „Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” ma charakter nostalgiczny.
1 2 0 0 0 26.03.2024Szpakowski i Borek dziękują kibicom w reklamie TyskiegoKomentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek jako ambasadorzy marki Tyskie dziękują kibicom piłkarskiej reprezentacji Polski. Reklamę przygotowano specjalnie na mecz barażowy Polska – Walia 26 marca.
0 2 0 0 0 26.03.2024Paweł Korzeniowski ambasadorem Żywiec Zdrój Minerals+Jeden z najbardziej utytułowanych polskich pływaków, Paweł Korzeniowski został ambasadorem marki wody Żywiec Zdrój Minerals+. Sportowiec będzie obecny na profilach marki w mediach społecznościowych oraz w komunikacji PR.
0 3 0 0 0 26.03.2024Globalny producent napojów owsianych Oatly z pierwszą kampanią w PolsceKampania „It’s like milk but made for humans” pojawi się w formie reklamy zewnętrznej w Warszawie, Krakowie i Gdańsku. Będą też aktywacje w mediach społecznościowych, promocje w punktach sprzedaży oraz kawiarniach. Działania mają zachęcić Polaków do przejścia na dietę roślinną.
0 1 0 0 0 25.03.2024Hand Made z komunikacją dla słowackiego AllegroAgencja reklamowa Hand Made wspiera serwis Allegro w komunikacji wdrażającej markę na rynek słowacki.
2 1 0 0 0 25.03.2024Reklama Under Armour stworzona przez AI krytykowana za wykorzystywanie pracy twórców wcześniejszego spotuW spocie Under Armour stworzonym przez AI pojawia się brytyjski bokser Anthony Joshua. Padły pytania o wykorzystanie pracy twórców poprzedniej reklamy marki z tym samym sportowcem.