0 1 0 0 0 10.05.2023Allegro debiutuje w CzechachKupujący z Czech mogą korzystać z Allegro.cz – lokalnej odsłony Allegro dopasowanej do ich potrzeb i oczekiwań. Polscy sprzedający mogą rozszerzyć sprzedaż na nowy rynek, korzystając ze znanych sobie narzędzi i mając kontrolę nad lokalnym asortymentem, cenami i metodami dostaw.
0 1 0 0 0 10.05.2023 Materiał PartneraJak poznać klienta cyfrowej ery i umieć za nim nadążać? Jak wykorzystać AI? Dowiedz się na Salesforce World Tour Essentials Warsaw 2023Salesforce uruchomił rejestrację na wydarzenie Salesforce World Tour Essentials Warsaw 2023, które odbędzie się 24 maja 2023 r. na PGE Stadionie Narodowym.
0 1 0 0 0 10.05.2023Online Marketing Day już 16 czerwcaJuż po raz czwarty na Online Marketing Day eksperci będą dzielić się swoją marketingową wiedzą. Wydarzenie online odbędzie się 16 czerwca.
0 1 0 0 0 10.05.2023Ekipa tworzy nową spółkę, by sprzedawać własne produkty FMCGGrupa influencerów Ekipa założyła firmę Essa, której celem jest wprowadzanie na rynek produktów FMCG. Mniejszościowym udziałowcem w nowej spółce został Dariusz Drewnicki, były dyrektor marketingu AmRestu, Coca-Coli i firmy Neuca.
0 2 0 0 0 9.05.2023 Aktualizacja: 16:0022.05.2023Robert i Anna Lewandowscy ambasadorami marki rowerowej StormWspółpraca z piłkarzem i jego żoną ma na celu wypromowanie marki Storm, a także wspieranie aktywnego, zdrowego oraz rodzinnego sposobu spędzania czasu.
0 3 0 0 0 9.05.2023Ruszyła kampania rekrutacyjna #techwizards Digital Hub Warsaw firmy Bayer„We are #techwizards” – to hasło nowej kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnej Digital Hub Warsaw w firmie Bayer, zatrudniającej ekspertów IT z dziedziny medycyny, farmacji i rolnictwa.
0 1 0 0 0 9.05.2023IntoBeauty wybrał Grupę FLPRDystrybutor sprzętu medycznego premium IntoBeauty wybrał Grupę FLPR z Wrocławia do prowadzenia swoich działań marketingowych.
0 3 0 0 0 9.05.2023Raper Janusz Walczuk został ambasadorem Converse w PolsceJanusz Walczuk podjął współpracę z marką Converse i został jej lokalnym ambasadorem. Współpraca zapowiada także nowe projekty rapera,
0 1 0 0 0 9.05.2023Wartość rynku reklamy online w 2022 r. wzrosła o 615 mln zł – wyniki badania IAB Polska/PwC AdExW 2022 r. wartość rynku reklamowego online wzrosła o przeszło 615 mln zł. Przełożyło się to na dynamikę wzrostu sięgającą 10% i rekordową wartość ponad 6,8 mld zł. IAB Polska przedstawia wyniki badania wydatków na reklamę internetową AdEx za ubiegły rok.
1 1 0 0 0 9.05.2023Green Cell z reklamą Habu – ładowarki do samochodów elektrycznychHabu to ładowarka do samochodów elektrycznych, zaprojektowana w dziale badań i rozwoju krakowskiej marki Green Cell. Ruszyła kampania wprowadzająca ją na rynek.