Auchan rozpoczyna kampanię marki własnej Pewni Dobrego
  • 0
  • 2
9.03.2024

Auchan rozpoczyna kampanię marki własnej Pewni Dobrego

Celem kampanii jest budowanie świadomości marki własnej Pewni Dobrego. Również pokazanie sprawczej mocy konsumentów, którzy w realny sposób przyczyniają się do ochrony ziemi i wsparcia polskiego rolnictwa.

– Realizowana obecnie kampania to nasz sposób na pokazanie, że budowanie oferty żywności pozyskiwanej w sposób odpowiedzialny może przynieść jeszcze większe korzyści – tak dla człowieka, jak i planety. Jest to możliwe, jeśli konsumenci będą świadomi realnej, sprawczej mocy jaką mają podejmowane przez nich decyzje zakupowe. Mamy nadzieję, że zaplanowane przez nas aktywności będą dla naszych klientów źródłem wielu ciekawych i wartościowych informacji. Także smakowych odkryć i kulinarnych inspiracji z marką Pewni Dobrego – mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, klienta, data, SI w Auchan Retail Polska.

Kampanię 360 stopni spaja hasło: „Twoje działania mają wielką moc!”. Działania obejmą telewizję, a w mediach cyfrowych – własnych i partnerów kampanii – m.in.:

  • konkursy,
  • aktywacje z udziałem ekspertów (np. dietetyków),
  • akcje degustacyjne szefów kuchni w sklepach stacjonarnych.

Przygotowana została również strona poświęcona marce, z kulinarnymi inspiracjami. Na kanale YouTube Auchan dostępne będę filmy z cyklu „Jola Kleser przedstawia najlepsze przepisy kulinarne”. Materiały zachęcają do gotowania z wykorzystaniem produktów Pewni Dobrego.

  • 2
Auchan rozpoczyna kampanię marki własnej Pewni Dobrego

Auchan rozpoczyna kampanię marki własnej Pewni Dobrego

 

8 marca 2024

7 marca 2024