Adidas Originals: nowe hasło i logo - Marketing przy Kawie
Adidas Originals z nowym hasłem i uproszczonym logo
  • 3
  • 3
19.09.2023

Adidas Originals z nowym hasłem i uproszczonym logo

W tegorocznej kampanii Adidas Originals prezentuje nowe hasło „We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back”. Marka stosuje nowy font w swojej identyfikacji wizualnej i odświeża sam motyw graficzny trójlistnej koniczyny. Stosowany wcześniej napis „Adidas” został usunięty spod znaku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56435 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 września 2023

18 września 2023