Nowy format kreatywny marki sklepów Stokrotka - Marketing przy Kawie
Nowy format kreatywny marki sklepów Stokrotka
  • 1
  • 2
14.03.2024

Nowy format kreatywny marki sklepów Stokrotka

Nowy format komunikacji sklepów Stokrotka skupiony wokół hasła „Tutaj jest” to kolejny etap budowania wyróżnialności marki. Opowiada o jej cechach, wartościach i charakterze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 marca 2024

13 marca 2024