- 1
- 2
Nowy format kreatywny marki sklepów Stokrotka
Nowy format komunikacji sklepów Stokrotka skupiony wokół hasła „Tutaj jest” to kolejny etap budowania wyróżnialności marki. Opowiada o jej cechach, wartościach i charakterze.
Uniwersalny charakter hasła pozwala komunikować zarówno oferty sprzedażowe, jak i wizerunek marki Stokrotka. W najbliższym czasie dominować będzie:
- sprzedażowe „Tanio tutaj jest”,
- rozwijające „Świeżo tutaj jest” i „Wybór tutaj jest” – te wskazują na kluczowe korzyści z zakupów w sieci supermarketów.
Format obejmie także kampanię rekrutacyjną „Praca tutaj jest”.
Nowa komunikacja obejmuje odświeżoną szatę graficzną we wszystkich formatach cotygodniowych materiałów promocyjnych: gazetek reklamowych, plakatów, billboardów i bannerów na stronie internetowej.
Nowa 30-sekundowa reklama telewizyjna wykorzystuje aranżację hitu Urszuli Dudziak i Michała Urbaniaka „Papaya”, po raz pierwszy ze słowami. Utwór nawiązuje do hasła kampanii „Tutaj jest”. Kampania 360 stopni będzie widoczna w telewizji, online, social mediach, OOH, radiu i komunikatach in-store.
Działania komunikacyjne rozpoczynają się 14 marca. Kampanię przygotowała agencja Keino. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Joho. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mido.
- 2