Nowy format kreatywny marki sklepów Stokrotka
  • 1
  • 2
14.03.2024

Nowy format kreatywny marki sklepów Stokrotka

Nowy format komunikacji sklepów Stokrotka skupiony wokół hasła „Tutaj jest” to kolejny etap budowania wyróżnialności marki. Opowiada o jej cechach, wartościach i charakterze.

Uniwersalny charakter hasła pozwala komunikować zarówno oferty sprzedażowe, jak i wizerunek marki Stokrotka. W najbliższym czasie dominować będzie:

  • sprzedażowe „Tanio tutaj jest”,
  • rozwijające „Świeżo tutaj jest” i „Wybór tutaj jest” – te wskazują na kluczowe korzyści z zakupów w sieci supermarketów.

Format obejmie także kampanię rekrutacyjną „Praca tutaj jest”.

Nowa komunikacja obejmuje odświeżoną szatę graficzną we wszystkich formatach cotygodniowych materiałów promocyjnych: gazetek reklamowych, plakatów, billboardów i bannerów na stronie internetowej.

Nowa 30-sekundowa reklama telewizyjna wykorzystuje aranżację hitu Urszuli Dudziak i Michała Urbaniaka „Papaya”, po raz pierwszy ze słowami. Utwór nawiązuje do hasła kampanii „Tutaj jest”. Kampania 360 stopni będzie widoczna w telewizji, online, social mediach, OOH, radiu i komunikatach in-store.

Działania komunikacyjne rozpoczynają się 14 marca. Kampanię przygotowała agencja Keino. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Joho. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mido.

  • 2
Nowy format komunikacji sklepów Stokrotka skupia się wokół hasła „Tutaj jest”

Nowy format komunikacji sklepów Stokrotka skupia się wokół hasła „Tutaj jest”

Nowy format komunikacji sklepów Stokrotka skupia się wokół hasła „Tutaj jest”

14 marca 2024

13 marca 2024