Espresso

25 maja 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2018

XII edycja Superbrands Polska zakończona

33 marki otrzymały tytuły Superbrands 2018 i Superbrands Polska Marka 2018. Nagrodę honorową przyznano Janinie Ochojskiej za budowanie pozytywnego wizerunku Polski w świecie niezauważanym. Olgę Tokarczuk wyróżniono za konsekwencję w łączeniu wysokiej jakości artystycznej z aktualnym przekazem emocjonalnym. Tytuł Culture.pl Superbrand otrzymała też Cyfrowa Biblioteka Narodowa Polona za tworzenie przestrzeni do spotkań z polskim dziedzictwem i kulturą.

24 maja 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2018

DIMAQ Day podczas Forum IAB. Kompetencje internetowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej

Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji internetowej, generowanie „kalorycznych” leadów. Zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media. Weryfikacja kampanii online – zagadnienie botów, ad fraudu oraz viewability. To przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day. Wydarzenie odbędzie się 6 czerwca 2018 r. w czasie Forum IAB.

  • 2
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2018

Ojcowie w kampanii na Dzień Matki wzywają do zakończenia „Epoki klatkowej”

Z okazji Dnia Matki mężczyźni z całego kraju zaangażowali się w kampanię „Ojcowie dla matek” organizacji Compassion in World Farming (CIWF). Celem akcji jest przypomnienie, w jak okrutny sposób hodowane są świnie – matki. 26 maja dwudziestu sześciu ojców, w tym Maciej Orłoś, pozuje z sercem, które jest jednocześnie ryjkiem świni i symbolem cierpienia, jakiego doświadczają te zwierzęta.

Poprzednie Następne