Espresso

20 sierpnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.08.2020

UPC Polska zmienia praktyki sprzedażowe po decyzji UOKiK

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał decyzję, w której zobowiązał UPC do zmiany praktyk sprzedażowych stosowanych w związku z zawieraniem umów na odległość, podczas rozmowy telefonicznej lub przez stronę internetową. Aby doszło do zawarcia lub zmiany umowy, której warunki ustalono podczas rozmowy telefonicznej, konsumenci będą musieli wyraźnie potwierdzić taką chęć. Ponadto UPC Polska zaoferuje osobom, które składały reklamację, jedną z wybranych usług. Rekompensata obejmie również byłych abonentów.

19 sierpnia 2020

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
19.08.2020

Ekwiwalent reklamowy „ęśąćż” z kilku dni wynosi ponad milion złotych

Wiadomości push z treścią „ęśąćż”, które zostały wysłane omyłkowo 5 sierpnia br. poprzez aplikację bankowości mobilnej mBanku, szybko zamieniły się w internetowe memy. Po tygodniu w mediach było już ponad tysiąc materiałów zawierających nazwę banku wraz z informacjami o wpadkowych powiadomieniach. Ich łączny zasięg wyniósł 5,62 mln potencjalnych kontaktów, natomiast AVE to 1,16 mln zł – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.08.2020

Połowa Polaków chce powrotu niedziel handlowych. Badanie na zlecenie CBRE

W marcu 2018 r. nastała zakupowa rewolucja. Polacy po raz pierwszy nie poszli na zakupy w niedzielę w związku z zakazem handlu. Dwa lata później, również w marcu nastąpił kolejny zwrot, tym razem wywołany epidemią koronawirusa. Wymusił on zmianę nawyków zakupowych. Otwarte były tylko sklepy spożywcze, drogerie i apteki, które zwłaszcza na początku przeżywały oblężenie. To właśnie wtedy Polacy przypomnieli sobie wady zamknięcia sklepów w niedzielę. Obecnie 51% osób chciałoby, aby sklepy były otwarte każdego dnia. Przeciwnego zdania jest co trzeci respondent – wynika z badania zleconego przez CBRE, firmę doradztwa na rynku nieruchomości komercyjnych.

Poprzednie Następne