Espresso

31 maja 2022

30 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.05.2022

Generacja Z wkracza do branży kreatywnej. Raport na zlecenie firmy Papaya Films

Są na początku kariery zawodowej, ale nie mają kompleksów. Czują się nie tylko dobrze przygotowani do pracy w branży kreatywnej, ale i wierzą w swój kreatywny potencjał i w to, że sprostają każdemu nowemu wyzwaniu. Wyjątkowo dobrze odnaleźli się w swojej pierwszej pracy, a w każdym razie lepiej niż ich rówieśnicy zatrudnieni poza branżą kreatywną. Dowodem na to jest m.in. to, że częściej deklarują, że ich aktualna praca jest tym, co chcieliby robić w przyszłości. To obraz, jaki wyłania się z badania „Pokolenie Z. Podejście do pracy i kreatywności”, przeprowadzonego na zlecenie Papaya Films. Na jego podstawie powstał pogłębiony raport „Pragmatyczni idealiści, czyli generacja Z w branży kreatywnej”.

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
30.05.2022

Społeczny mural Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w Warszawie

Blisko 120 m2 – taką powierzchnię zajmuje mural Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, który powstał na ścianie Szkoły Podstawowej nr 50 przy ul. Jagiellońskiej 7 na Pradze-Północ w Warszawie. Jest to społeczny mural o dawaniu dzieciom siły. Ma przypominać dorosłym, że to ich codzienne działania budują poczucie wartości dziecka, jego dobrostan i siłę. Autorem muralu jest Wojciech Brewka – malarz kolorysta, artysta street artu, twórca wielkopowierzchniowych murali.

27 maja 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
27.05.2022

The North Face w kampanii skierowanej do kobiet inspiruje do wędrówek i treningów na własnych zasadach

Marka The North Face rozpoczęła kampanię „Never Stop Exploring”. W jej ramach nawiązała partnerstwo m.in. z profesjonalną wspinaczką Caroline Ciavaldini, modelką i aktywistką Shareefą J. oraz założycielką The Wanderlust Women, Amirą Patel. Chce w ten sposób zainspirować kobiety na całym świecie do wyjścia z domu i odkrywania świata na swój własny sposób.

Poprzednie Następne