Globalny producent napojów owsianych Oatly z pierwszą kampanią w Polsce
  • 0
  • 3
26.03.2024

Globalny producent napojów owsianych Oatly z pierwszą kampanią w Polsce

Kampania „It’s like milk but made for humans” pojawi się w formie reklamy zewnętrznej w Warszawie, Krakowie i Gdańsku. Będą też aktywacje w mediach społecznościowych, promocje w punktach sprzedaży oraz kawiarniach. Działania mają zachęcić Polaków do przejścia na dietę roślinną.

– W Oatly dążymy do tego, aby ułatwić ludziom wprowadzanie małych zmian w ich diecie. Za tym idzie tworzenie produktów, które nie wymagają żadnych kompromisów pod względem smaku, wydajności czy wartości odżywczych. Stworzyliśmy więc napój, który ma takie samo zastosowanie jak krowie mleko. Z tym wyjątkiem, że uprawiamy owies z przeznaczeniem do bezpośredniego spożycia przez ludzi, zamiast przetwarzać go, wykorzystując krowy.

Dla nas jest to po prostu logiczne! Zależy nam na napędzaniu zmian w kierunku bardziej roślinnego systemu żywnościowego. Robimy to poprzez nawiązywanie współprac ze sprzedawcami detalicznymi i kawiarniami na terenie całej Polski, tak aby produkty Oatly były szeroko dostępne – mówi Svenja Fritz, dyrektorka generalna Oatly dla regionu DACH i Polski.

Produkty marki dostępne są w sieciach Selgros, Bidfood Farutex, Transgourmet, Coffeedesk, Urban Vegan, Frisco i Netto.

Kampania obejmuje działania z influencerami oraz współpracę z polskimi muzykami, którzy przygotowali własną wersję flagowej piosenki Oatly: „Wow no Cow”.

Ambasadorką marki w Polsce została Areta Szpura. To aktywistka, autorka książek oraz eko-influencerka, która od dawna promuje dietę roślinną. Współzałożycielka marki Local Heroes, zrezygnowała z kariery w modzie z powodu mało ekologicznego charakteru branży. Brała czynny udział w ruchu „Tu pijesz bez słomki”, napisała książkę „Jak uratować świat” i rozpoczęła studia z zakresu rolnictwa ekologicznego.

Kampania była już prowadzona w kilku krajach europejskich, w tym w Szwecji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Irlandii i Niemczech. Obsługę PR marki Oatly prowadzi agencja Big Picture.

  • 3
Areta Szpura ambasadorką kampanii Oatly w Polsce

Areta Szpura ambasadorką kampanii Oatly w Polsce

Oatly promuje napoje owsiane w Polsce
Oatly promuje napoje owsiane w Polsce

25 marca 2024

24 marca 2024