1 1 0 0 1 28.08.2023Gang Mocniaków – nowa akcja Biedronki28 sierpnia do akcji dbania o zbilansowaną dietę i aktywność fizyczną najmłodszych wkracza Gang Mocniaków i jego jedenaścioro bohaterów. Rusza nowa odsłona akcji Biedronki z maskotkami w roli głównej.
0 3 0 0 0 28.08.2023Monika Czaplicka i Grzegorz Miecznikowski założyli agencję Priders.plMonika Czaplicka i Grzegorz Miecznikowski założyli agencję marketingu inkluzywnego Priders.pl. Oboje od kilkunastu lat specjalizuje się w komunikacji równościowej.
1 2 0 0 0 28.08.2023„Life’s Good” – nowa ogólnoświatowa kampania LGFirma LG Electronics rusza z ogólnoświatową kampanią „Life’s Good”. Obejmuje ona różne działania mające na celu przedstawienie odmłodzonej tożsamości marki.
0 1 0 0 0 28.08.2023Już w październiku Leniwce HR, czyli jak wykorzystać marketing rekrutacyjny18 i 19 października 2023 r. we Wrocławiu odbędzie się konferencja o marketingu rekrutacyjnym i przyszłości HR w kontekście nowych technologii.
1 1 0 0 0 28.08.2023Lego wprowadza klocki z alfabetem Braille’aOd września br. Lego wprowadza do sklepów klocki z alfabetem Braille'a. Pomogą niewidomym dzieciom w nauce czytania.
3 3 0 0 0 28.08.2023„Muśnij sobie!” – Daria Ładocha w kampanii musów owocowych Herbapolu-LublinWystartowała kampania „Muśnij sobie!”, w której Herbapol-Lublin promuje swoje musy owocowe. W spotach wystąpiła Daria Ładocha – ekspertka kulinarna i pasjonatka zdrowego stylu życia.
1 1 0 0 0 27.08.2023Arnold Schwarzenegger twarzą kampanii narzędzi do majsterkowania ParksideArnold Schwarzenegger został nową twarzą marki Parkside. Słowami „Zrób to sam!” motywuje do zakupu narzędzi w kampanii reklamowej.
0 4 0 0 0 27.08.2023Wrocławskie CH Tarasy Grabiszyńskie mają kolorowe schodyZ okazji 20-lecia firmy Womak Holding marka nawiązała współpracę z artystą Mateuszem Sudą. Dzięki temu powstał mural na schodach w centrum handlowym Tarasy Grabiszyńskie we Wrocławiu.
0 6 0 0 0 27.08.2023Rynek reklamy rośnie o 6,7% po drugim kwartale 2023 r. – „Raport o rynku reklamy” Publicis Groupe PolskaWartość rynku reklamowego wyniosła w pierwszym półroczu 2023 r. przeszło 5,6 mld zł i była większa od wartości z ubiegłego roku o 6,7%. Jak wynika z najnowszego „Raportu o rynku reklamy” (Publicis Groupe Polska), inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, w outdoorze i kinie, zmalały zaś w prasie.
0 1 0 0 0 25.08.2023Dwutygodnik „Forum” znika z rynkuOstatni numer dwutygodnika „Forum” pojawi się we wrześniu 2023 r. Pismo przez ostatnich kilka lat traciło przychody reklamowe.