1 1 0 25.04.2025„Na końcu potrzebujemy tego, co na początku: opieki, miłości i troski” – kampania Fundacji Hospicjum OnkologiczneKampania Fundacji Hospicjum Onkologiczne im. św. Krzysztofa przypomina, że opieka, miłość i troska są dla nas ważne od pierwszych chwil życia do ostatnich.
1 1 0 25.04.2025Kampania Deichmanna „Color Your Way” z Natalią Szroeder„Każda historia zaczyna się od pierwszego kroku” to idea przewodnia kampanii Deichmanna „Color Your Way”. Jej ambasadorką została piosenkarka Natalia Szroeder.
1 1 0 25.04.2025Kasa Stefczyka opowiada bajkę o kredycie hipotecznym14 kwietnia ruszyła kampania Kasy Stefczyka. Marka zachęca do skorzystania z kredytu hipotecznego. Przekaz reklamowy odwołuje się do marzeń członków rodziny o własnym „M”, w którym każdy znajdzie swój własny kąt.
0 1 0 25.04.2025Znamy agendę Forum IAB 2025Zintegrowana przyszłość reklamy digital to temat tegorocznej konferencji Forum IAB 2025. Organizatorzy właśnie ogłosili agendę wydarzenia. Wśród key note speakerów znaleźli się m.in. Andrzej Dragan i Maja Włoszczowska. Forum IAB 2025 odbędzie się 4-5 czerwca w warszawskim Multikinie Złote Tarasy.
0 1 0 25.04.2025Pluxee publikuje raport „ROI w akcji: promocje i nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż”80% Polaków bierze udział w akcjach promocyjnych. 63% Polaków deklaruje, że chętniej kupuje produkty, które dają szansę na wygranie nagrody, a 66% uczestników dzięki konkursom czy loteriom lepiej zapamiętuje produkty i brandy. To najnowsze dane z raportu Pluxee Polska „ROI w akcji: promocje i nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż”.
0 1 0 25.04.2025Poznaliśmy zwycięzców Young Creatives Cannes 202524 kwietnia w warszawskim Praga Centrum odbyła się gala finałowa konkursu Young Creatives Cannes 2025. Inicjatywa otwiera drogę do udziału w globalnym finale – Young Lions Competition podczas festiwalu Cannes Lions.
0 1 0 25.04.2025Omnicom konsoliduje influencer marketing pod marką CreoOmnicom Media Group (OMG) konsoliduje swoje globalne kompetencje w tym obszarze pod marką Creo. Na polskim rynku jednostka będzie działać w strukturach PHD oraz Media Direction OMD. Influencer marketing ma być mierzony jak pełnoprawny kanał mediowy.
1 4 0 25.04.2025Żabka promuje zamawianie Freenow w swojej aplikacjiŻabka rusza z kampanią promującą możliwość zamawiania przejazdów Freenow bezpośrednio z aplikacji. Spot przedstawia klientkę, która z myślą o zamówieniu przejazdu zjawia się w sklepie sieci.
0 1 0 25.04.2025Shein otwiera swój marketplace dla polskich marek i detalistówGlobalny producent mody i produktów lifestyle’owych rozszerza zintegrowaną platformę Shein Marketplace dla polskich marek i detalistów. Oferuje możliwość dotarcia do ponad 100 mln konsumentów na różnych rynkach w Europie.
0 2 0 24.04.2025Globalny spadek konsumpcji wina – najniższy poziom od ponad 60 latGlobalna konsumpcja wina była najniższa od 1961 r. Powody to inflacja, wzrost cen energii oraz, przede wszystkim, zmiany pokoleniowe i rosnąca świadomość zdrowotna konsumentów. Tak wynika z szacunków Międzynarodowej Organizacji ds. Winorośli i Wina (OIV).