0 1 0 0 0 6.02.2023Branża dóbr luksusowych wróciła po pandemii do finansowej równowagi – raport DeloittePrzychody ze sprzedaży 100 największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły w minionym roku obrotowym 305 mld dolarów, czyli o ponad 21 proc. więcej niż rok wcześniej. Liderem pozostaje francuski koncern LVMH. Przejście na zrównoważoną produkcję oraz postępująca rewolucja cyfrowa stanowią siłę napędową inwestycji w sektorze dóbr luksusowych.
0 1 0 0 0 6.02.2023Software Development Association Poland wybrał agencję public relationsW przetargu Software Development Association Poland (SoDa), czyli organizacji zrzeszająca polskie firmy oprogramowania oraz zapewniające szeroki wachlarz outsourcingu IT wygrała agencja PR Calling.
1 1 0 0 0 6.02.2023Kampania Banków Spółdzielczych pod hasłem „Załatw to po sąsiedzku!” wychodzi poza internetKampania wizerunkowa banków Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS wychodzi poza kanały internetowe. Od początku lutego reklamy z ambasadorem marki, kucharzem Tomaszem Jakubiakiem, emitowane są w telewizji, następnie dołączą spoty radiowe i reklamy Internetowe.
1 3 0 0 0 5.02.2023Adidas wprowadza nową markę – pierwszą od 50 lat. Ambasadorką jest gwiazda serialu „Wednesday”Adidas stworzył pierwszą nową markę od 50 lat. Grupą docelową jest Pokolenie Z, a ambasadorką – Jenna Ortega, gwiazda serialu Netflixa „Wednesday”.
0 1 0 0 0 3.02.2023Raport „Etyczna i odpowiedzialna komunikacja w biznesie”2 lutego premierę miał raport „Etyczna i odpowiedzialna komunikacja w biznesie”. Opracowała go dr Katarzyna Bąkowicz, ekspertka UN GCNP i wykładowczyni Uniwersytetu SWPS. Powstał w ramach programu Business & Human Rights UN GCNP. Zawiera praktyczne wskazówki oraz dobre praktyki w zakresie komunikacji biznesowej.
0 7 0 0 0 3.02.2023Wynagrodzenia w komunikacji marketingowej 2022/23. Raport SARStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych. Badanie realizowane jest corocznie dla podmiotów zrzeszonych w SAR, we współpracy z opracowującą wyniki badania firmą WTW Consulting.
3 3 0 0 0 3.02.2023„The Greatest Story Ever Worn” – kampania z okazji 150. rocznicy powstania modelu spodni Levi’s 501W tym roku przypada 150. rocznica powstania jeansów Levi’s 501 – jednej z ikon światowego stylu. W ciągu swojej historii model ten był noszony przez miliony ludzi, w tym myślicieli czy najbardziej kreatywnych twórców i działaczy na całym świecie.
0 2 0 0 0 2.02.2023„Wyciskanie Soku z 2022” – Edisonda podsumowuje najlepsze odkrycia swojej społeczności biznesowejRaport „Wyciskanie Soku z 2022” studia Edisonda stanowi zbiór rekomendacji przydatnych w rozwoju każdego biznesu, nie tylko związanego z projektowaniem. Z publikacji można dowiedzieć się, jakie książki, podcasty, filmy oraz jacy eksperci zainspirowali w 2022 r. interesariuszy studia.
0 1 0 0 0 2.02.2023Zamów w ciągu dwóch godzin, a my i tak nie dostarczymy. Prezes UOKiK stawia zarzuty firmie AmazonPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie przeciwko firmie Amazon. Zarzuty dotyczą wprowadzania w błąd co do momentu zawarcia umowy sprzedaży, dostępności produktów, terminów dostaw i uprawnień konsumentów.
0 1 0 0 0 2.02.2023IF Nation Group podpisało nową, trzyletnią umowę na obsługę PZU SA i PZU Życie SAUmowa została podpisana na początku stycznia 2023 r. Obejmuje usługi reklamowe w ramach realizacji kampanii 360˚ dla PZU SA i PZU Życie SA.