Maybelline New York – to od tej marki branża kosmetyczna może uczyć się skutecznego działania w social media. Brand należący do grupy L’Oreal zajmuje obecnie najwyższe miejsca w rankingach popularności marek w mediach społecznościowych. Co sprawia, że radzi sobie tak dobrze?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Marka – wbrew dzisiejszej nazwie – pochodzi nie z Nowego Jorku, lecz z Chicago. To tam przeszło sto lat temu przedsiębiorczy dziewiętnastolatek Thomas L. Williams zaczął produkować pierwsze tusze do brwi i rzęs. Brand zawdzięcza nazwę siostrze biznesmena, Mabel, która zainspirowała go swymi domowymi próbami podkreślenia urody oczu.
Dziś Maybelline wygrywa wśród marek kosmetycznych, jeśli chodzi o zjednywanie sobie sympatyków w serwisach społecznościowych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.