Social media pod urokiem MaybellineSocial media pod urokiem MaybellineSocial media pod urokiem MaybellineSocial media pod urokiem Maybelline
Szybki makijaż z Adrianą (kadr ze spotu)

Social media pod urokiem Maybelline

Social media pod urokiem Maybelline
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Maybelline New York – to od tej marki branża kosmetyczna może uczyć się skutecznego działania w social media. Brand należący do grupy L’Oreal zajmuje obecnie najwyższe miejsca w rankingach popularności marek w mediach społecznościowych. Co sprawia, że radzi sobie tak dobrze?

Marka – wbrew dzisiejszej nazwie – pochodzi nie z Nowego Jorku, lecz z Chicago. To tam przeszło sto lat temu przedsiębiorczy dziewiętnastolatek Thomas L. Williams zaczął produkować pierwsze tusze do brwi i rzęs. Brand zawdzięcza nazwę siostrze biznesmena, Mabel, która zainspirowała go swymi domowymi próbami podkreślenia urody oczu.

Dziś Maybelline wygrywa wśród marek kosmetycznych, jeśli chodzi o zjednywanie sobie sympatyków w serwisach społecznościowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się