Dwa Santandery, dwie kampanie. Kto się w tym połapie? Eksperci oceniająDwa Santandery, dwie kampanie. Kto się w tym połapie? Eksperci oceniająDwa Santandery, dwie kampanie. Kto się w tym połapie? Eksperci oceniająDwa Santandery, dwie kampanie. Kto się w tym połapie? Eksperci oceniają

Dwa Santandery, dwie kampanie. Kto się w tym połapie? Eksperci oceniają

Dwa Santandery, dwie kampanie. Kto się w tym połapie? Eksperci oceniają
Redakcja

Redakcja

-

Santander Consumer Bank ma za ambasadorkę Justynę Kowalczyk, która w nowym spocie szerokim uśmiechem wita hasło: „Zmieniamy logo, nie zasady”. W reklamie Santander Banku Polska Łukasz Nowicki zapewnia, że instytucja z płomieniem w logo, należąca do globalnej grupy kapitałowej, gwarantuje bezpieczeństwo. Jak wielu odbiorców zorientuje się, że to kampanie dwóch różnych banków? I jak obecną sytuację z dwoma Santanderami oceniają eksperci branży marketingu?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się