Przepisy RODO utrudnią profilowanie klientówPrzepisy RODO utrudnią profilowanie klientówPrzepisy RODO utrudnią profilowanie klientówPrzepisy RODO utrudnią profilowanie klientów
Kryzys marketing automation? (fot. nmcandre/Fotolia.com)

Przepisy RODO utrudnią profilowanie klientów

Przepisy RODO utrudnią profilowanie klientów
Katarzyna Ułasiuk

Katarzyna Ułasiuk

-

kierownik zespołu ochrony danych osobowych, iSecure

Katarzyna Ułasiuk

Katarzyna Ułasiuk

kierownik zespołu ochrony danych osobowych
iSecure

Prawnik specjalizujący się w zakresie ochrony danych osobowych, na co dzień pełniący funkcję ABI. Współpracowała z podmiotami z sektora MŚP, organami administracji publicznej oraz międzynarodowymi korporacjami. Doświadczony trener i prelegent. Współautorka książki „Bezpieczeństwo danych osobowych. Praktyczny przewodnik”.

25 maja 2018 roku w całej Unii Europejskiej zacznie obowiązywać Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Znacząco rozszerza ono kontrolę obywateli nad tym, jakie informacje na ich temat są zbierane, przez kogo i w jaki sposób są przetwarzane. Szczególne wyzwanie stoi przed firmami stosującymi zautomatyzowane profilowanie klientów, czyli narzędzia takie jak marketing automation oraz big data.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja