Publiczne kampanie na piątkę z plusem. Regiony startują z nowoczesną promocjąPubliczne kampanie na piątkę z plusem. Regiony startują z nowoczesną promocjąPubliczne kampanie na piątkę z plusem. Regiony startują z nowoczesną promocjąPubliczne kampanie na piątkę z plusem. Regiony startują z nowoczesną promocją
Cyfrowy detoks jako USP? Genialne (fot. www.podlaskie.travel)

Publiczne kampanie na piątkę z plusem. Regiony startują z nowoczesną promocją

Publiczne kampanie na piątkę z plusem. Regiony startują z nowoczesną promocją
Joanna Burdek

Joanna Burdek

-

właściciel agencji reklamowej , Brand Useful

Joanna Burdek

Joanna Burdek

właściciel agencji reklamowej
Brand Useful

Od 12 lat związana z marketingiem, m.in. jako dyrektor działu marketplace w Grupie Eskadra i group account manager w agencji Hand Made. Właścicielka agencji reklamowej Brand Useful. Specjalizuje się w organizacji akcji sprzedażowych dla dużych firm. Autorka artykułów w prasie branżowej. Prowadzi szkolenia specjalistyczne z zakresu marketingu, komunikacji ambientowej oraz prawa zamówień publicznych. Zdobywca nagrody za najlepszą stronę internetową w konkursie „Polski Internet”. Pracowała dla największych marek FMCG, finansowych oraz klientów z sektora publicznego. Absolwentka studiów doktoranckich oraz Szkoły Strategii Marki w SAR.

Ostatnie miesiące były czasem stagnacji w dziedzinie kampanii społecznych. Mało się działo. Ale idzie jesień i polityczne wydarzenia sezonu wymuszają na samorządowcach większą aktywność promocyjną. Mimo wszystko w ciągu minionych tygodni rozpoczęło się kilka ciekawych kampanii publicznych o tematyce społecznej, promocji regionów i miast. Pięć z nich wybrała i omawia Joanna Burdek (Brand Useful).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się