Znaczenie czasu w PR [fragment książki „Po co jest PR?” oraz konkurs]Znaczenie czasu w PR [fragment książki „Po co jest PR?” oraz konkurs]Znaczenie czasu w PR [fragment książki „Po co jest PR?” oraz konkurs]Znaczenie czasu w PR [fragment książki „Po co jest PR?” oraz konkurs]
Czym jest współczesny PR? (fot. fragment koładki książki)

Znaczenie czasu w PR [fragment książki „Po co jest PR?” oraz konkurs]

Znaczenie czasu w PR [fragment książki „Po co jest PR?” oraz konkurs]
Łukasz Zając

Łukasz Zając

-

Właściciel, Zając PR

Łukasz Zając

Łukasz Zając

Właściciel
Zając PR

Socjolog, praktyk public relations, właściciel agencji Zając PR. Tworzy strategie PR, odpowiada za komunikację korporacyjną oraz doradza organizacjom biznesowym i społecznym. Wykładowca public relations, producent kreatywny w filmach reklamowych i edukacyjnych oraz partner agencji promującej work-life balance – Headbalance.pl. Promotor networkingu, współzałożyciel Towarzystw Biznesowych.

„Mamy czas, czas nie goni nas...” – niestety ten refren nie dotyczy pracy w public relations. Ta profesja charakteryzuje się nieustannym śledzeniem sytuacji, korzystaniem z okazji i kontekstów komunikacyjnych, kreowaniem własnych wydarzeń oraz odpowiadaniem na zapotrzebowanie wielu równoległych procesów w organizacji.

Konkurs!
Do rozdania mamy 3 egzemplarze książki „Po co jest PR?”.

Zadanie konkursowe:
Jakie zdaniem Państwa jest najwłaściwsze miejsce PR w firmie? Czy powinien mieć ściślejsze związki z marketingiem i sprzedażą, a może z zarządem? Czy PR powinien przejąć komunikację w mediach społecznościowych? A może w ogóle mieć swój udział już na etapie projektowania usług czy produktów? Prosimy o krótką wypowiedź.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się