„Mamy czas, czas nie goni nas...” – niestety ten refren nie dotyczy pracy w public relations. Ta profesja charakteryzuje się nieustannym śledzeniem sytuacji, korzystaniem z okazji i kontekstów komunikacyjnych, kreowaniem własnych wydarzeń oraz odpowiadaniem na zapotrzebowanie wielu równoległych procesów w organizacji. Konkurs!
Do rozdania mamy 3 egzemplarze książki „Po co jest PR?”.
Zadanie konkursowe:
Jakie zdaniem Państwa jest najwłaściwsze miejsce PR w firmie? Czy powinien mieć ściślejsze związki z marketingiem i sprzedażą, a może z zarządem? Czy PR powinien przejąć komunikację w mediach społecznościowych? A może w ogóle mieć swój udział już na etapie projektowania usług czy produktów? Prosimy o krótką wypowiedź.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.