Green Caffè Nero – egzamin z uczciwościGreen Caffè Nero – egzamin z uczciwościGreen Caffè Nero – egzamin z uczciwościGreen Caffè Nero – egzamin z uczciwości
Green Caffè Nero zachowała się przyzwoicie – tylko tyle i aż tyle

Green Caffè Nero – egzamin z uczciwości

Green Caffè Nero – egzamin z uczciwości
Urszula Podraza

Urszula Podraza

-

strategic partner, Planet Partners

Urszula Podraza

Urszula Podraza

strategic partner
Planet Partners

Ekspert PR, trener, wykładowca akademicki. Ma kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie w zarządzaniu komunikacją. Rozpoczynała pracę jako dziennikarka radiowa. Była szefem promocji Radia Kraków, rzecznikiem prasowym i kierownikiem działu PR krakowskiego lotniska. Odpowiadała za PR narodowych instytucji kultury – Instytutu Książki i Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie. Prowadzi działalność szkoleniową z zakresu public relations, treningi medialne oraz szkolenia z komunikacji wewnętrznej, budowy strategii PR, wizerunku instytucji publicznych i zarządzania komunikacją w sytuacjach kryzysowych. Wykłada na UJ, w WSE w Krakowie oraz na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II. Autorka artykułów w prasie branżowej, publikacji naukowych oraz książek: „Współpraca z mediami” i „Kryzysowe public relations”.

Kryzys, który dotknął Green Caffè Nero, jest znacznie poważniejszy niż opisywane po wielekroć internetowe incydenty, rozpalające na chwilę branżowe dyskusje. Tym razem nie chodziło o niezbyt zgrabną reakcję administratora fan page’a czy ryzykowną kreację reklamową. Stawką było przede wszystkim zdrowie wielu osób – ostatnie doniesienia mówią o ponad 50 poszkodowanych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się