Zapomnij o grupach docelowychZapomnij o grupach docelowychZapomnij o grupach docelowychZapomnij o grupach docelowych
Dzisiaj rozmawiamy, nie komunikujemy (fot. kubko/Fotolia)

Zapomnij o grupach docelowych

Zapomnij o grupach docelowych
Adam Piwek

Adam Piwek

-

Adam Piwek

Adam Piwek

To pojęcie, z którym nowoczesny marketing powinien się pożegnać. Skończyły się już czasy jednostronnej komunikacji, stroszenia piór i pokazywania, jacy jesteśmy wyjątkowi. Czas zacząć mówić o interesariuszach oraz dialogu, jaki prowadzi marka. Tylko słuchający i rozmawiający przetrwają na rynku, na którym coraz silniejszy głos ma pokolenie Y.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się