Co media społecznościowe mówią o potencjalnym pracowniku i pracodawcy?Co media społecznościowe mówią o potencjalnym pracowniku i pracodawcy?Co media społecznościowe mówią o potencjalnym pracowniku i pracodawcy?Co media społecznościowe mówią o potencjalnym pracowniku i pracodawcy?
Czy facebookowe konto pomoże ci dostać dobrą pracę? (fot. Pixabay)

Co media społecznościowe mówią o potencjalnym pracowniku i pracodawcy?

Co media społecznościowe mówią o potencjalnym pracowniku i pracodawcy?
Karolina Latus

Karolina Latus

-

CEO, HR Embassy

Karolina Latus

Karolina Latus

CEO
HR Embassy

Od siedmiu lat łączy HR i marketing, prowadząc firmę szkoleniowo-konsultingową HR Embassy. Certyfikowany asesor, HR business partner, trener i coach. Mentor w programie „Mentoring działania” na Uniwersytecie Warszawskim. Pomysłodawczyni i organizatorka cyklu spotkań „HR na deser” oraz „Śniadań pitchingowych” dla kandydatów.

Czy miałeś kiedyś chwilę zawahania, gdy wrzucałeś na Facebooka zdjęcie z sobotniej imprezy? Czy kiedykolwiek oznaczyłeś w doświadczeniu zawodowym „Szlachta nie pracuje”? Wszystko, co udostępniasz na swoich profilach w social media, wpływa na twoją markę osobistą. Rekrutujący zapewne zwrócą na to uwagę.

Jest i druga strona medalu. Negatywne komentarze na fan page’u pracodawcy? Niska ocena firmy? Kandydaci sprawdzają takie informacje i często się nimi sugerują, decydując, czy wysłać dokumenty aplikacyjne.
Potencjalny pracodawca na twoim Facebooku i Instagramie
Informacje umieszczone na twoim profilu prywatnym pozwalają określić płeć, wiek, a także wykształcenie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się