Czy miałeś kiedyś chwilę zawahania, gdy wrzucałeś na Facebooka zdjęcie z sobotniej imprezy? Czy kiedykolwiek oznaczyłeś w doświadczeniu zawodowym „Szlachta nie pracuje”? Wszystko, co udostępniasz na swoich profilach w social media, wpływa na twoją markę osobistą. Rekrutujący zapewne zwrócą na to uwagę.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jest i druga strona medalu. Negatywne komentarze na fan page’u pracodawcy? Niska ocena firmy? Kandydaci sprawdzają takie informacje i często się nimi sugerują, decydując, czy wysłać dokumenty aplikacyjne.
Potencjalny pracodawca na twoim Facebooku i Instagramie
Informacje umieszczone na twoim profilu prywatnym pozwalają określić płeć, wiek, a także wykształcenie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.