Jak rekrutuje się w branży digital? Bluerank i Igor – historia prawdziwaJak rekrutuje się w branży digital? Bluerank i Igor – historia prawdziwaJak rekrutuje się w branży digital? Bluerank i Igor – historia prawdziwaJak rekrutuje się w branży digital? Bluerank i Igor – historia prawdziwa
Certyfikat pomógł zdobyć pracę (źr. IAB)

Jak rekrutuje się w branży digital? Bluerank i Igor – historia prawdziwa

Jak rekrutuje się w branży digital? Bluerank i Igor – historia prawdziwa
Agata Gołuchowska

Agata Gołuchowska

-

menedżer ds. komunikacji i marketingu, IAB Polska

Agata Gołuchowska

Agata Gołuchowska

menedżer ds. komunikacji i marketingu
IAB Polska

Marketingową karierę zaczęła 6 lat temu od przygody z copywritingiem. Jej zamiłowanie do słowa pisanego trwa do dziś, na równi z zamiłowaniem do sztuki i kreatywnej strony komunikacji marketingowej. Posiadaczka certyfikatu DIMAQ.

Poszukiwany: account executive w dziale client service. Firma: Bluerank – znana na polskim rynku i wielokrotnie nagradzana agencja marketingu internetowego. Specjalizuje się w SEM, analityce internetowej oraz działaniach content marketingowych. Liczba kandydatów: 30.

Bluerank – kogo tak naprawdę potrzebowaliśmy i dlaczego nie było łatwo?
Wydawać by się mogło, że z obsadzeniem stanowiska account executive w znanej agencji nie powinniśmy mieć najmniejszych problemów. To przecież łakomy kąsek dla setek, by nie powiedzieć tysięcy otwartych, chętnych do pracy kandydatów z doświadczeniem w obsłudze klienta.

Nic bardziej mylnego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja