0 1 0 0 0 16.04.2019 Mieszko MajJak zbudować przyjazne środowisko pracy dla pokolenia Y w branży marketingowej?O pokoleniu Y mówi się dużo w aspekcie badań postaw i zachowań konsumenckich. Demograficznie stanowi ono pokaźną grupę, która konsumuje usługi, jest biegła w mediach społecznościowych i wymagająca pod względem zainteresowania contentem oraz kreacją. To podstawy, które zdominowały postrzeganie igreków w oczach pracodawców. Jednak konsumpcja a postawy i zachowania w pracy to nie to samo. Są to odrębne obszary wymagające poświęcenia im należytej uwagi. employer branding public relations zarządzanie marką
0 1 0 0 3 10.07.2018 Jonasz WierciochIgreku, pracuj u mnie! Marka pracodawcy w oczach milenialsówJacy właściwie są pracownicy i konsumenci z pokolenia Y? Aby rzetelnie odpowiedzieć na to pytanie, trzeba sięgnąć do wyników badań, a nie do obiegowych opinii. I lepiej z tym nie zwlekać. Dobre zrozumienie tej grupy będzie coraz istotniejsze dla pracodawców i nie tylko. public relations zarządzanie marką
0 6 0 0 0 10.10.2016 Jakub MüllerNie poszli na żywca – Żywiec Zdrój skutecznie opanował kryzys wizerunkowyŻywiec Zdrój poradził sobie z kryzysem po zajściu w Bolesławcu, gdy konsument poparzył sobie gardło po wypiciu wody mineralnej Żywioł. W przeszłości nie wszystkie marki były równie dobre w zarządzaniu kryzysowym. Niektóre źle zarządzane kryzysy są pamiętane do dzisiaj. public relations
0 1 0 0 0 30.05.2017 redakcjaAdieu AVE! Praktycy polskiej branży PR i badań o planach likwidacji tego wskaźnikaWe wrześniu brytyjski Chartered Institute of Public Relations ma opublikować nowe standardy pomiaru efektywności działań public relations. Chodzi o wyeliminowanie często stosowanego wskaźnika Advertising Value Equivalency (AVE) jako wprowadzającego w błąd. Co polscy specjaliści sądzą o tym pomyśle? public relations
0 11 0 0 0 4.04.2018 Robert StępowskiDojrzały marketing miast i regionów. 10 przykładów z PolskiNie trzeba wydawać milionów, aby osiągać założone cele marketingowe. Wiedzą to już miasta i regiony, które coraz częściej konsekwentnie i w przemyślany sposób realizują swoje działania promocyjne. Marketing terytorialny wszedł wreszcie w fazę dojrzałości. badania marketingowe marketing polityczny i miejsc
4 5 0 0 0 28.09.2017 Mateusz LubczańskiAfera billboardowa – drogi prezent dla opozycji?Zaczęło się niewinnie: m.in. w Warszawie i Krakowie pojawiły się czarne billboardy z hasłem „Niech zostanie tak, jak było”. Co to takiego? Znów coś w rodzaju stoperanowego „Nie biegam”? – można było pomyśleć. Ale rzeczywistość okazała się w inny sposób zaskakująca. Kampania dotyczy zmian w sądownictwie, a jej finansowanie jest co najmniej zastanawiające. marketing polityczny i miejsc