Jedzenie to nowy punk rockJedzenie to nowy punk rockJedzenie to nowy punk rockJedzenie to nowy punk rock
Teraz takim miejscom towarzyszą prawdziwe emocje (fot. kadr z reklamy)

Jedzenie to nowy punk rock

Jedzenie to nowy punk rock
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Konsumenci, szczególnie milenialsi, jak nigdy wcześniej interesują się gotowaniem, żywnością i restauracjami. Wywołuje to w nich emocje, jakie kiedyś zarezerwowane były dla muzyki. Wykorzystują to w swoich kampaniach marki czy instytucje – nawet takie, które z branżą spożywczą nie mają nic wspólnego.

Między jedzeniem rozumianym jako element popkultury a markami nie ma znaku równości. Dla opiekunów marek może to być bolesne, ale wystarczy sprawdzić, o co w 2016 roku Polacy najczęściej pytali wyszukiwarkę Google. W zapytaniach dominują wydarzenia sportowe, polityka, seriale, filmy. Marek brak – nawet tych określanych jako kultowe.

To, że konsumenci regularnie kupują produkty pewnych brandów, nie wynika z lojalności czy głębokiej relacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się