Z marką do łóżka. Tymczasowe hotele znanych brandówZ marką do łóżka. Tymczasowe hotele znanych brandówZ marką do łóżka. Tymczasowe hotele znanych brandówZ marką do łóżka. Tymczasowe hotele znanych brandów
Noc wystarczy, by się rozsmakować (fot. kadr ze spotu Tate & Lyle)

Z marką do łóżka. Tymczasowe hotele znanych brandów

Z marką do łóżka. Tymczasowe hotele znanych brandów
Zofia Spandowska

Zofia Spandowska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Zofia Spandowska

Zofia Spandowska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Nie stałość i solidność, ale zmienność, mobilność, umiejętność zaskakiwania są dziś coraz bardziej w cenie – w wielu dziedzinach. Również w marketingu, w którym triumfy święci model pop-up, czyli tymczasowe placówki marek aranżowane tam, gdzie w danej chwili można liczyć na maksimum zainteresowania. Przyczółkiem brandu w zupełnie nowym miejscu może stać się pop-up hotel.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się