0 1 0 0 0 4.11.2003 Casper HaringDla mnie pychaLody mogą być czymś więcej niż tylko zamrożoną bombą kalorii. Może im towarzyszyć opowieść, na przykład o pożądaniu, zazdrości i chciwości. „Siedem grzechów Magnum” to doskonały przykład experiential marketingu, wykorzystującego reklamozabawę (advertainment) zręcznie nawiązującą do naszych słabości. experiential marketing
0 9 0 0 2 17.02.2004 Jacek SzlakWłaściwy wymiar sportuMistrzostwa Super Bowl miały wprawdzie miejsce dwa tygodnie temu, warto jednak na chwilę do nich wrócić. Rzadko udaje się wykreować tego rodzaju imprezę - wielkie wydarzenie medialne a zarazem świetna okazja do reklamy. Reklamy akceptowanej przez widzów. Czy jest coś w naszym kraju, co mogłoby podobnie przyciągać uwagę? experiential marketing
0 1 0 0 0 12.08.2004 Marcin GazdaPrzejażdżka na kapsluJeszcze kilka lat temu charakterystyczne pstrykanie w kapsle było słychać niemal przed każdym blokiem. Na trasach, namalowanych zazwyczaj kredą, rozgrywały się pasjonujące zawody, nawiązujące charakterem do popularnego wówczas Wyścigu Pokoju. Z wielkim rozmachem o zabawie tej przypomniała firma Red Bull. experiential marketing
0 1 0 0 0 19.10.2004 Jacek SzlakNowe potrzeby nowego konsumentaNiedawno utworzone stowarzyszenie International Experiential Marketing Association (IXMA) opublikowało swój manifest marketingu doświadczeniowego (experiential marketing). W niniejszym artykule przedstawiamy jego fragmenty wraz z komentarzem. Korzystając z mediów elektronicznych, czasem zapominamy, że nie tylko taką drogą można promować marki, zapominamy również o wszystkich zmysłach poza wzrokiem. experiential marketing
0 1 0 0 1 2.03.2005 Jolanta WęgrzynSmaczne – bo z drukarki!Takiego Metra jeszcze państwo nie znają! Chyba że niektórzy byli w Chicago, ale nie chodzi tu o zwykłe metro jako środek transportu. Jeśli nasunęło się na myśl „Metro” Józefowicza i Stokłosy – to również nie to. experiential marketing
0 1 0 0 0 8.06.2005 Jacek SzlakBlokady preczHeyah prowadzi akcję zdejmowania simlocków z telefonów komórkowych. Ta marka już na samym początku swego istnienia zapraszała do wykorzystania starych telefonów z szuflad. Naturalną konsekwencją jest zatem obecny krok, niezależnie od tego, jak kontrowersyjny. experiential marketing