Wyprani w dobroci. Produkty wypróbowane w najlepszym możliwym momencieWyprani w dobroci. Produkty wypróbowane w najlepszym możliwym momencieWyprani w dobroci. Produkty wypróbowane w najlepszym możliwym momencieWyprani w dobroci. Produkty wypróbowane w najlepszym możliwym momencie
W trudnych sytuacjach można wykazać się społeczną odpowiedzialnością (źr. Tide Clean Start)

Wyprani w dobroci. Produkty wypróbowane w najlepszym możliwym momencie

Wyprani w dobroci. Produkty wypróbowane w najlepszym możliwym momencie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Pralka – ten banalny przedmiot codziennego użytku dla wielu marek stał się idealnym narzędziem dotarcia do konsumentów. W ramach akcji społecznej odpowiedzialności biznesu marka uzbrojona w pralkę może pokazać, jak bardzo potrafi być pomocna – na przykład poszkodowanym przez klęski żywiołowe, uczestnikom festiwali muzycznych czy ortodoksyjnym Żydom z Jerozolimy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się