Zanurzeni w eventachZanurzeni w eventachZanurzeni w eventachZanurzeni w eventach
Jestem tutaj i jednocześnie w stu innych miejscach (fot. kadr z reklamy/National Geographic)

Zanurzeni w eventach

Zanurzeni w eventach
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Łączą świat offline i online. Wymykają się ze sztywnych ram czasowych i wykorzystują coraz to nowe sposoby przyciągania uwagi. Eventy ewoluują niezwykle szybko, a innowacje w tej kategorii mogą stanowić branżowe być albo nie być.

Jaki cel mają eventy przygotowywane przez marki? Badania Event Marketing Institute wskazują, że najważniejszym z nich jest zwiększenie sprzedaży, co potwierdza 83% badanych. Ponad 70% firm stawia na promocję marki, a nieco ponad połowa poprzez imprezy chce propagować wiedzę o produkcie.

A od czego zależy sukces w promowaniu się poprzez event? W równym stopniu od odpowiedniego przygotowania imprezy oraz od promocji online.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się