Marki w świecie sztuki. Marketingowy wymiar Warsaw Gallery Weekend i Gallery Weekend Berlin 2016Marki w świecie sztuki. Marketingowy wymiar Warsaw Gallery Weekend i Gallery Weekend Berlin 2016Marki w świecie sztuki. Marketingowy wymiar Warsaw Gallery Weekend i Gallery Weekend Berlin 2016Marki w świecie sztuki. Marketingowy wymiar Warsaw Gallery Weekend i Gallery Weekend Berlin 2016

Marki w świecie sztuki. Marketingowy wymiar Warsaw Gallery Weekend i Gallery Weekend Berlin 2016

Marki w świecie sztuki. Marketingowy wymiar Warsaw Gallery Weekend i Gallery Weekend Berlin 2016
Piotr Jaworowicz

Piotr Jaworowicz

-

Piotr Jaworowicz

Piotr Jaworowicz

Sztuka jest jednym z obszarów społecznej aktywności, do których nawiązują marki, budując swój wizerunek. W jaki sposób to robią? Między innymi poprzez obecność podczas eventów artystycznych. Spójrzmy na dwa przykłady: tegoroczne festiwale sztuki współczesnej w Warszawie i Berlinie. Jakie marki i w jaki sposób zaznaczyły na nich swą obecność?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się