Nastolatek też człowiek. Pokolenie Snapchata w perspektywie badaczyNastolatek też człowiek. Pokolenie Snapchata w perspektywie badaczyNastolatek też człowiek. Pokolenie Snapchata w perspektywie badaczyNastolatek też człowiek. Pokolenie Snapchata w perspektywie badaczy

Nastolatek też człowiek. Pokolenie Snapchata w perspektywie badaczy

Nastolatek też człowiek. Pokolenie Snapchata w perspektywie badaczy
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Nie potrafi czekać. Wymaga wszystkiego natychmiast. Nie wyobraża sobie życia bez dostępu do Internetu. Taki jest obraz współczesnego nastolatka. Jak komunikować się z liczącą w Polsce 8,5 mln osób generacją Z, dla której medium pokoleniowym stał się Snapchat?

Mogłoby się wydawać, że pokolenie Z dla dzisiejszych badaczy stanowi niebotyczne wyzwanie. A jednak Julia Izmałkowa podczas XVI Kongresu Badaczy Rynku i Opinii starała się przekonać słuchaczy, że młodzi nie różnią się tak bardzo od wcześniejszych generacji.

Ich potrzeby rzeczywiście mają specyficzną formę wyrazu, intensywność i hierarchię.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się