Czy marketing wzmacnia podziały społeczne w Polsce?Czy marketing wzmacnia podziały społeczne w Polsce?Czy marketing wzmacnia podziały społeczne w Polsce?Czy marketing wzmacnia podziały społeczne w Polsce?
Marketing chętniej łączy niż dzieli (fot. Pixabay)

Czy marketing wzmacnia podziały społeczne w Polsce?

Czy marketing wzmacnia podziały społeczne w Polsce?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Na tak postawione pytanie nie uzyskano jednoznacznej odpowiedzi podczas debaty w ramach tegorocznego Kongresu Badaczy. A była to bezsprzecznie jedna z najlepszych branżowych debat w tym roku. Dzięki temu, że prelegenci wywodzili się z różnych środowisk, nie tylko tych związanych z marketingiem, była potrzebna całej branży. Pokazała różnicę zdań, odmienne spojrzenia na komunikację, wreszcie obaliła kilka marketingowych mitów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się