SKM SAR z inicjatywą ESG - Marketing przy Kawie
SAR z inicjatywą ESG w branży komunikacji marketingowej
  • 0
  • 1
19.12.2022

SAR z inicjatywą ESG w branży komunikacji marketingowej

SKM SAR ruszył z nową inicjatywą dotyczącą zrównoważonego rozwoju w branży komunikacji marketingowej. Do współpracy, oprócz członków SAR, zostali zaproszeni przedstawiciele reklamodawców, stowarzyszeń branżowych, instytucji pozarządowych, firm konsultingowych i badawczych oraz mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55730 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 grudnia 2022

17 grudnia 2022

16 grudnia 2022

  • 0
  • 3
  • 0
16.12.2022

Książka Piotra Buckiego „Sapiens na zakupach” już w sprzedaży

Nadmierna konsumpcja to istotny problem współczesnych czasów. Kupujemy, wyrzucamy i znów kupujemy. Czy zastanawiamy się, co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? Czy dokonujemy rozsądnych zakupów? I czy na pewno przyda nam się dziesiąta pachnąca świeca od najdroższego producenta na rynku? Na te oraz inne pytania odpowiada Piotr Bucki w swojej najnowszej książce wydanej przez Wydawnictwo Naukowe PWN: „Sapiens na zakupach”.