Płatne komentarze to dla wielu plaga Internetu. Dla innych narzędzie – tanie, szybkie i łatwo dostępne. Reklamodawcy płacą za fałszywą szeptankę. Nie wiadomo tylko, czy zwiększają sprzedaż proporcjonalnie do zainwestowanego budżetu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
– UOKiK nie prowadzi żadnych postępowań związanych z marketingiem szeptanym – tak Agnieszka Majchrzak z biura prasowego UOKiK odpowiada na pytanie o nagłe zainteresowanie mediów tym tematem.
O tym, że urząd zabiera się za firmy kupujące komentarze w Internecie, poinformowały 29 maja m.in. Telewizja Polska, Radio Zet i kilka mniejszych redakcji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.