Pióra do wynajęcia. Czy płatne komentarze online zwiększają sprzedaż?Pióra do wynajęcia. Czy płatne komentarze online zwiększają sprzedaż?Pióra do wynajęcia. Czy płatne komentarze online zwiększają sprzedaż?Pióra do wynajęcia. Czy płatne komentarze online zwiększają sprzedaż?
Na kogo to działa? I czy faktycznie tak się opłaca? (fot. strixcode/Fotolia.com)

Pióra do wynajęcia. Czy płatne komentarze online zwiększają sprzedaż?

Pióra do wynajęcia. Czy płatne komentarze online zwiększają sprzedaż?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Płatne komentarze to dla wielu plaga Internetu. Dla innych narzędzie – tanie, szybkie i łatwo dostępne. Reklamodawcy płacą za fałszywą szeptankę. Nie wiadomo tylko, czy zwiększają sprzedaż proporcjonalnie do zainwestowanego budżetu.

– UOKiK nie prowadzi żadnych postępowań związanych z marketingiem szeptanym – tak Agnieszka Majchrzak z biura prasowego UOKiK odpowiada na pytanie o nagłe zainteresowanie mediów tym tematem.

O tym, że urząd zabiera się za firmy kupujące komentarze w Internecie, poinformowały 29 maja m.in. Telewizja Polska, Radio Zet i kilka mniejszych redakcji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja