Kary UOKiK za fałszywe opinie w internecie - Marketing przy Kawie
Kary UOKiK za fałszywe opinie w internecie
  • 0
  • 1
16.12.2022

Kary UOKiK za fałszywe opinie w internecie

Opinie.pro i SN Marketing to pierwsze spółki ukarane przez UOKiK za handel nieprawdziwymi recenzjami i ocenami zamieszczanymi w internecie. Oferowały fikcyjne opinie i wprowadzały konsumentów w błąd co do produktów lub usług.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 grudnia 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
16.12.2022

Książka Piotra Buckiego „Sapiens na zakupach” już w sprzedaży

Nadmierna konsumpcja to istotny problem współczesnych czasów. Kupujemy, wyrzucamy i znów kupujemy. Czy zastanawiamy się, co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? Czy dokonujemy rozsądnych zakupów? I czy na pewno przyda nam się dziesiąta pachnąca świeca od najdroższego producenta na rynku? Na te oraz inne pytania odpowiada Piotr Bucki w swojej najnowszej książce wydanej przez Wydawnictwo Naukowe PWN: „Sapiens na zakupach”.

15 grudnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2022

Większość Polaków ograniczyła wydatki konsumpcyjne; rośnie popularność tańszych sieci handlowych

Galopująca inflacja powoduje, że ponad połowa Polaków ograniczyła już wydatki konsumpcyjne i deklaruje jeszcze mocniejsze zaciskanie pasa w najbliższych 12 miesiącach. Tak wynika z najnowszego badania firmy doradczej Bain & Company. Szukając oszczędności w budżetach domowych, Polacy coraz częściej wybierają zakupy online i sieci handlowe oferujące najniższe ceny.