1 1 0 0 0 8.12.2022Nowa kampania marki Tom FordWystartowały przedświąteczne działania reklamowe luksusowych kosmetyków i zapachów marki Tom Ford Beauty, w tym Noir Extreme Parfum.
0 3 0 0 0 8.12.2022YouGov Best Brands 2022: najsilniejsze marki w PolsceMiędzynarodowa firma YouGov przygotowuje co roku ranking Best Brands. Przedstawia w nim najlepsze i najprężniej rozwijające się marki na całym świecie. Agencja badawcza Inquiry – polski partner YouGov – sprawdziła, które marki są najbardziej popularne wśród konsumentów w Polsce.
0 2 0 0 0 8.12.2022Czy do działów marketingu nadciąga sztorm? Raport Grupy Evry1: Marketing w trudnych czasachGrupa Evry1 przygotowała raport, który pokazuje, że sytuacja gospodarcza w Polsce odbiła się znacząco na funkcjonowaniu działów marketingu, public relations i komunikacji w firmach. Ankietowani poświęcili najwięcej uwagi kwestiom takim jak zmniejszenie budżetu na działania, redukcja zatrudnienia oraz szukanie oszczędności na wszystkich możliwych polach.
1 26 0 0 0 7.12.2022 Aktualizacja: 16:0027.12.2022Święta, to znaczy ludzie – kampania świąteczna HalfPriceW nowej kampanii miejsce modeli i influencerów zajęli pracownicy sklepów oraz biura HalfPrice. Wcielili się w role łowców okazji – głównego konceptu komunikacji marki. Pokazują, że łowiąc okazje w sklepach sieci, można poczuć się swobodnie, wyrażać siebie, a przy tym dobrze się bawić.
0 1 0 0 0 7.12.2022Crash Mondays w Krakowie – 12 grudnia spotkanie o customer journeyPersony, mapowanie ścieżek klienta, punkty styku, czynniki deterministyczne i inne – to tematy najbliższego spotkania. W ramach Crash Mondays tym razem eksperci opowiedzą o podróży konsumenta.
1 1 0 0 0 7.12.2022Piotr Kędzierski i inni influencerzy w kampanii Komputronik #OMG XmasKomputronik właśnie wystartował ze świąteczną kampanią #OMG Xmas. Pokazuje, że nawet nieświęci dostaną prezenty. Do współpracy zaprosił influencerów i będzie miał swoje konto na międzynarodowym portalu OnlyFans.
0 2 0 0 0 7.12.2022„Kryzysometr” – inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rokManagerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 r. Szacują prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych zagrożeń na 2023 r. znalazły się niestabilność gospodarcza i inflacja, wskazywane przez niemal dwóch na trzech badanych.
0 1 0 0 0 7.12.2022Kampania Remington #Hairpositive z udziałem influencerówAkcja „Bądź #Hairpositive z Remington” zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy.
0 1 0 0 0 7.12.2022T-Mobile rozpoczyna współpracę z agencją PZLOd grudnia za opracowanie i realizację komunikacji wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne.
0 2 0 0 0 7.12.2022Aldi rozstrzyga przetarg mediowyPrzetarg mediowy sieci dyskontów Aldi ponownie wygrał dom mediowy Carat, należący do grupy Dentsu Polska. Agencja będzie nadal odpowiedzialna za planowanie, strategię i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji offline i online.