Polski Alarm Smogowy stworzył billboard w kształcie płuc, które będą czernieć od polskiego powietrza
  • 0
  • 1
14.11.2019

Polski Alarm Smogowy stworzył billboard w kształcie płuc, które będą czernieć od polskiego powietrza

Polski Alarm Smogowy przygotował model ludzkich płuc kilkumetrowej wysokości. Pojawi się on w pięciu małopolskich miejscowościach oraz w Warszawie. Płuca będą „oddychać” przepuszczanym przez nie powietrzem i filtrować zawieszone w nim zanieczyszczenia. Przy dużym smogu po kilku dniach będzie można zaobserwować zmianę koloru spowodowaną osadzającym się na nich pyłem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47891 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

wethaed

5 miesięcy temu

Nakręcanie ludzi na fobię smogowa w kraju w którym prawie nikogo to nie dotyczy jest dziwne. Po zmianie z podporządkowania ZSRR na podporządkowanie UE zlikwidowano w Polsce lwią część przemysłu i zanieczyszczeń jest znacznie mniej. Szkodliwość smogu w Polsce jest żadna w porównaniu do szkodliwości produktów sprzedawanych w sklepach o nazwie "spożywczy". W tym całym smogu i religii CO2 chodzi tylko o marketing sprzedawców tzw. nowoczesnych kotłów CO. Jak ostatnio oszacował polski Greenpeace, jednodniowy wegetarianizm Polaków dałby tyle co wyłączenie w tym czasie z tuchu 6 500 000 samochodów. To są prawdziwe problemy.

Rozwiń komentarze

14 listopada 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
14.11.2019

75 proc. milenialsów rezygnuje z zakupów w sklepach stacjonarnych przez braki towaru. Wyniki badania

75 proc. ankietowanych milenialsów i 53 proc. kupujących z pokolenia X przyznaje, że zdarzyło im się wyjść ze sklepu z pustymi rękami i kupić poszukiwany produkt przez Internet. Główną przyczyną, dla której detaliści odnotowują niższe wyniki sprzedaży w sklepach stacjonarnych, są problemy z zarządzaniem zapasami, w szczególności braki towaru – pokazuje 12. edycja badania „Global Shopper Study” firmy Zebra Technologies Corporation.