Netflix ma problemy z reklamodawcami: zbyt wielu chętnych po starcie pakietu reklamowego
  • 0
  • 1
17.12.2022

Netflix ma problemy z reklamodawcami: zbyt wielu chętnych po starcie pakietu reklamowego

Netflix musiał zwrócić pieniądze niektórym reklamodawcom, ponieważ nie mógł zapewnić odpowiedniej liczby emisji wykupionych po starcie pakietu reklamowego. Popyt, który przerósł podaż, dotyczy całego czwartego kwartału 2022 r.

Pakiet subskrypcji z reklamami Netflixa ruszył 3 listopada. Kosztował 6,99 dol. (w przeliczeniu 34,52 zł) miesięcznie i objął 12 krajów – na razie bez Polski. W ciągu godziny pojawia się od czterech do pięciu minut reklam.

I właśnie to ograniczenie sprawiło, że nie dla wszystkich pozyskanych (początkowo kilkuset) reklamodawców wystarczyło emisji, za które zapłacili. Według nieoficjalnych informacji domów mediowych niektórzy klienci wyemitowali o 20 proc. mniej reklam. Koszt dotarcia z reklamą do 1000 widzów (CPM) wynosi około 65 dol.

  • 1
Popyt po starcie pakietu reklamowego przerósł możliwości Netflixa

Popyt po starcie pakietu reklamowego przerósł możliwości Netflixa

źródło: Television News Daily

16 grudnia 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
16.12.2022

Książka Piotra Buckiego „Sapiens na zakupach” już w sprzedaży

Nadmierna konsumpcja to istotny problem współczesnych czasów. Kupujemy, wyrzucamy i znów kupujemy. Czy zastanawiamy się, co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? Czy dokonujemy rozsądnych zakupów? I czy na pewno przyda nam się dziesiąta pachnąca świeca od najdroższego producenta na rynku? Na te oraz inne pytania odpowiada Piotr Bucki w swojej najnowszej książce wydanej przez Wydawnictwo Naukowe PWN: „Sapiens na zakupach”.

15 grudnia 2022