Popyt na reklamy zaskoczył Netflixa - Marketing przy Kawie
Netflix ma problemy z reklamodawcami: zbyt wielu chętnych po starcie pakietu reklamowego
  • 0
  • 1
17.12.2022

Netflix ma problemy z reklamodawcami: zbyt wielu chętnych po starcie pakietu reklamowego

Netflix musiał zwrócić pieniądze niektórym reklamodawcom, ponieważ nie mógł zapewnić odpowiedniej liczby emisji wykupionych po starcie pakietu reklamowego. Popyt, który przerósł podaż, dotyczy całego czwartego kwartału 2022 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 grudnia 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
16.12.2022

Książka Piotra Buckiego „Sapiens na zakupach” już w sprzedaży

Nadmierna konsumpcja to istotny problem współczesnych czasów. Kupujemy, wyrzucamy i znów kupujemy. Czy zastanawiamy się, co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? Czy dokonujemy rozsądnych zakupów? I czy na pewno przyda nam się dziesiąta pachnąca świeca od najdroższego producenta na rynku? Na te oraz inne pytania odpowiada Piotr Bucki w swojej najnowszej książce wydanej przez Wydawnictwo Naukowe PWN: „Sapiens na zakupach”.

15 grudnia 2022