- 0
- 1
Rusza kolejna edycja konkursu Performance Marketing Diamonds EU
Od 10 stycznia agencje performance, wydawcy, domy mediowe oraz brandy mogą zgłaszać swoje projekty prowadzone w krajach Unii Europejskiej do V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU. To jedyny polski konkurs branżowy skupiający się na obszarach performance marketingu i afiliacji o międzynarodowym zasięgu.
Tegoroczna edycja wydarzenia organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej przynosi zmiany w postaci rozszerzenia zasięgów ocenianych projektów. Nowe Performance Marketing Diamonds EU to szansa dla wszystkich zgłaszających się na pokazanie swoich działań na terenie całej Unii Europejskiej.
– Branża e-commerce cały czas się rozwija. Musi więc stać się tak również z naszym wydarzeniem. Jesteśmy przekonani, że nowe zasady jeszcze podniosą rangę konkursu. Będzie to szansa na pokazanie swoich działań i ich efektów nie tylko w kraju, ale także całej Unii Europejskiej. Czekamy na zgłoszenia od najlepszych firm zajmujących się prowadzeniem skutecznych kampanii efektywnościowych i afiliacyjnych, wykorzystujących innowacyjne technologie – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.
Zwycięzcy w Performance Marketing Diamonds EU zostaną wyłonieni ze zgłoszeń w czterech obszarach tematycznych:
- Performance & Affiliate Marketing,
- Creative Performance,
- Content Performance,
- Strategy Performance.
Oprócz tego jury przyzna nagrody w kategoriach głównych.
Kampanie i projekty można zgłaszać w następujących kategoriach:
Performance & Affiliate Marketing
- The most effective short-term performance campaign (2–6 weeks)
- The most effective affiliate program
- The most effective sales campaign
- The most effective paid social media campaign
- Best effects in crisis
Creative Performance
- The most creative digital campaign
- The most creative new product promotion
- The most creative omnichannel campaign
- The most effective mobile campaign
Content Performance
- The most effective branded content
- The most effective 3rd party content
- The most effective SEO campaign
- The best content directed to consumer
Strategy Performance
- The best campaign for international expansion
- The most effective brand partnership
- The most effective low-budget campaign
- The most effective retail media campaign
Kategorie główne:
- Performance Technology of the Year
- B2B Campaign of the Year
- B2C Campaign of the Year
Uczestnicy konkursu mogą walczyć także o wyróżnienia specjalne. Przypadną one:
- najlepszej agencji performance marketingu lub afiliacji;
- najlepszej marce w obszarze performance marketingu;
- laureatowi Grand Prix – najlepszemu z najlepszych.
W 2022 r. wyróżnienie Grand Prix przypadło agencji SalesTube. Ta sama firma została – po raz pierwszy – agencją roku. Tytuł marka roku trafił do Empiku.
Zgłoszenia do edycji największego międzynarodowego konkursu z obszaru performance i afiliacji są przyjmowane wyłącznie w języku angielskim do 10 lutego 2023 r. 18 kwietnia nastąpi ogłoszenie nominowanych. Gala z wręczeniem nagród zaplanowana jest na 25 maja 2022 r.
Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie Performance Marketing Diamonds EU
Zainteresowani mogą pobrać regulamin konkursu.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.
- 1