Rusza kolejna edycja konkursu Performance Marketing Diamonds EU
  • 0
  • 1
11.01.2023

Rusza kolejna edycja konkursu Performance Marketing Diamonds EU

Od 10 stycznia agencje performance, wydawcy, domy mediowe oraz brandy mogą zgłaszać swoje projekty prowadzone w krajach Unii Europejskiej do V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU. To jedyny polski konkurs branżowy skupiający się na obszarach performance marketingu i afiliacji o międzynarodowym zasięgu.

Tegoroczna edycja wydarzenia organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej przynosi zmiany w postaci rozszerzenia zasięgów ocenianych projektów. Nowe Performance Marketing Diamonds EU to szansa dla wszystkich zgłaszających się na pokazanie swoich działań na terenie całej Unii Europejskiej.

Branża e-commerce cały czas się rozwija. Musi więc stać się tak również z naszym wydarzeniem. Jesteśmy przekonani, że nowe zasady jeszcze podniosą rangę konkursu. Będzie to szansa na pokazanie swoich działań i ich efektów nie tylko w kraju, ale także całej Unii Europejskiej. Czekamy na zgłoszenia od najlepszych firm zajmujących się prowadzeniem skutecznych kampanii efektywnościowych i afiliacyjnych, wykorzystujących innowacyjne technologie – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

Zwycięzcy w Performance Marketing Diamonds EU zostaną wyłonieni ze zgłoszeń w czterech obszarach tematycznych:

  • Performance & Affiliate Marketing,
  • Creative Performance,
  • Content Performance,
  • Strategy Performance.

Oprócz tego jury przyzna nagrody w kategoriach głównych.

Kampanie i projekty można zgłaszać w następujących kategoriach:

Performance & Affiliate Marketing

  • The most effective short-term performance campaign (2–6 weeks)
  • The most effective affiliate program
  • The most effective sales campaign
  • The most effective paid social media campaign
  • Best effects in crisis

Creative Performance

  • The most creative digital campaign
  • The most creative new product promotion
  • The most creative omnichannel campaign
  • The most effective mobile campaign

Content Performance

  • The most effective branded content
  • The most effective 3rd party content
  • The most effective SEO campaign
  • The best content directed to consumer

Strategy Performance

  • The best campaign for international expansion
  • The most effective brand partnership
  • The most effective low-budget campaign
  • The most effective retail media campaign

Kategorie główne:

  • Performance Technology of the Year
  • B2B Campaign of the Year
  • B2C Campaign of the Year

Uczestnicy konkursu mogą walczyć także o wyróżnienia specjalne. Przypadną one:

  • najlepszej agencji performance marketingu lub afiliacji;
  • najlepszej marce w obszarze performance marketingu;
  • laureatowi Grand Prix – najlepszemu z najlepszych.

W 2022 r. wyróżnienie Grand Prix przypadło agencji SalesTube. Ta sama firma została – po raz pierwszy – agencją roku. Tytuł marka roku trafił do Empiku.

Zgłoszenia do edycji największego międzynarodowego konkursu z obszaru performance i afiliacji są przyjmowane wyłącznie w języku angielskim do 10 lutego 2023 r. 18 kwietnia nastąpi ogłoszenie nominowanych. Gala z wręczeniem nagród zaplanowana jest na 25 maja 2022 r.

Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie Performance Marketing Diamonds EU

Zainteresowani mogą pobrać regulamin konkursu.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.

  • 1
Rusza kolejna edycja konkursu Performance Marketing Diamonds EU

Rusza kolejna edycja konkursu Performance Marketing Diamonds EU

10 stycznia 2023

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
10.01.2023

Więcej płacących za streaming, silverzy ruszyli po subskrypcje, mocny debiut Disney+. VideoTrack agencji Wavemaker

65 proc. polskich widzów internetowych* zdarza się płacić za filmy, seriale i innego typu programy w internecie. Model subskrypcyjny rozpycha się na rynku, a widzowie coraz chętniej inwestują w roczne abonamenty. Dane z badania VideoTrack VII agencji Wavemaker dowodzą dobrego startu Disney+. Niedawny debiutant z rynku SVOD zbiera wśród użytkowników świetne recenzje pod względem oferty i wygody korzystania.

9 stycznia 2023