Rusza kolejna edycja konkursu Performance Marketing Diamonds EU
  • 0
  • 1
11.01.2023

Rusza kolejna edycja konkursu Performance Marketing Diamonds EU

Od 10 stycznia agencje performance, wydawcy, domy mediowe oraz brandy mogą zgłaszać swoje projekty prowadzone w krajach Unii Europejskiej do V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU. To jedyny polski konkurs branżowy skupiający się na obszarach performance marketingu i afiliacji o międzynarodowym zasięgu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54569 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 stycznia 2023

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
10.01.2023

Więcej płacących za streaming, silverzy ruszyli po subskrypcje, mocny debiut Disney+. VideoTrack agencji Wavemaker

65 proc. polskich widzów internetowych* zdarza się płacić za filmy, seriale i innego typu programy w internecie. Model subskrypcyjny rozpycha się na rynku, a widzowie coraz chętniej inwestują w roczne abonamenty. Dane z badania VideoTrack VII agencji Wavemaker dowodzą dobrego startu Disney+. Niedawny debiutant z rynku SVOD zbiera wśród użytkowników świetne recenzje pod względem oferty i wygody korzystania.

9 stycznia 2023