„Łańcuch wdzięczności PZU” z Igą Świątek
  • 1
  • 2
19.12.2022

„Łańcuch wdzięczności PZU” z Igą Świątek

PZU rozpoczął akcję „Łańcuch wdzięczności PZU”. Kampania zachęca do wyrażania w mediach społecznościowych wdzięczności bliskim, przyjaciołom i rodzinie. W świątecznym spocie promującym akcję wzięła udział tenisistka Iga Świątek, sponsorowana przez firmę.

PZU i Iga Świątek zachęcają do jednoczenia się we wspólnym celu – pomocy domom dziecka. Każdy post to pieniądze przekazane ich podopiecznym przez PZU. Do „Łańcucha wdzięczności PZU” może dołączyć każda osoba, która do 27 grudnia opublikuje post lub relację na swoim profilu na Facebooku lub Instagramie. Powinna tam skierować słowa wdzięczności do dowolnej osoby i oznaczyć ją we wpisie z prośbą o wyrażenie wdzięczności komuś innemu.

Taki post dodatkowo musi być opisany hasztagiem #PZUwdzięczni oraz oznaczeniem profilu @grupapzu na Facebooku lub @grupa_pzu na Instagramie. Każda publikacja jest cegiełką o wartości 20 zł, która zostanie przeznaczona na wsparcie domów dziecka.

Za zebrane podczas akcji pieniądze wolontariusze PZU kupią prezenty około 260 podopiecznym z domów dziecka

Dostarczą je do ośmiu domów dziecka, które wspierali podczas różnych podejmowanych inicjatyw wolontariackich.

Akcja rozpoczęła się 12 grudnia i potrwa do 27 grudnia. Towarzyszy jej komunikacja w mediach społecznościowych Grupy PZU i na specjalnej stronie internetowej www.pzu.pl/wdzieczni. Do strony kieruje także film na YouTube, w którym wzięła udział m.in. Iga Świątek wyrażająca wdzięczność swojemu tacie. Kampanii towarzyszy aktywna komunikacja w kanałach social media, m.in. na TikToku.

Krótsza wersja spotu była emitowana m.in. w charytatywnym bloku mikołajkowym telewizji Polsat. PZU planuje również emisję w świątecznym bloku charytatywnym TVP.

Pomysł kreatywny spotu świątecznego przygotowała agencja Warszawa, a zrealizowały go IF Nation oraz dom produkcyjny Prime Time.

  • 2
„Łańcuch wdzięczności PZU”

„Łańcuch wdzięczności PZU”

„Łańcuch wdzięczności PZU”

19 grudnia 2022