0 1 0 17.08.2023Województwo śląskie wybrało agencję Aplan MediaAplan Media wygrała przetarg na opracowanie i realizację kampanii, której celem jest promowanie województwa śląskiego jako atrakcyjnego miejsca do życia.
0 1 0 17.08.2023IAB Polska publikuje poradnik „SEMbook 2023”Grupa Robocza SEM działająca przy IAB Polska opublikowała „SEMbook 2023: Porady i case studies od ekspertów Grupy Roboczej SEM IAB Polska z zakresu SEO i PPC”. Jest to zbiór dobrych praktyk, porad i studiów przypadków. Publikacja dostępna jest do pobrania bezpłatnie na stronie internetowej IAB Polska.
0 5 0 17.08.2023„Łódź w Wenecji” – kampania popularyzująca wystawę Stefana Krygiera w WenecjiW CREA Cantieri del Contemporane w Wenecji odbyła się wystawa prac malarza, grafika i architekta Stefana Krygiera (1923–1997). Towarzyszyła jej kampania w Polsce, która zachęcała do odwiedzania wystawy.
0 2 0 16.08.2023Kampania „Mak na TikToku” otwiera oficjalny kanał marki na platformie16 sierpnia wystartowała kampania „Mak na TikToku”. Rozpoczyna ona stałą komunikację McDonald’s Polska na TikToku. Na profilu marki pojawiać się będą proste i żartobliwe przekazy. Do kampanii zaproszono influencerów, którzy wyróżniają się swoim dowcipnym stylem.
0 3 0 16.08.2023Nastolatki czerpią wiedzę o finansach z TikToka i YouTube’aGłównym źródłem wiedzy finansowej młodszych nastolatków jest dom i szkoła, a starszych TikTok i YouTube. Niemal połowa nastolatków w wieku 12–15 lat uważa, że ich wiedza o finansach jest mała. Jednak 80 proc. z nich wie, czym jest inflacja – wyniki badania zrealizowanego na zlecenie Santander Bank Polska.
0 5 0 16.08.2023Aldi odświeża kampanię „Promocje zawsze od 1 sztuki”Sieć dyskontów Aldi odświeża kampanię „Promocje zawsze od 1 sztuki” i wprowadza nową jej odsłonę. Odwołuje się do młodego pokolenia i operuje hasłami nawiązującymi do popularnych polskich imion.
0 1 0 16.08.2023OLX rozstrzyga przetarg na obsługę na TikTokuPrzetarg OLX wygrała agencja Space Cat Industries. Długoterminowy kontrakt z OLX Polska obejmie strategię, kreację oraz relacje z twórcami TikToka.
0 1 0 16.08.2023Reklama OOH w drugim kwartale 2023Estymowana wielkość sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej OOH w Polsce w trzech segmentach rynku reklamy zewnętrznej – klasyczne OOH + city transport + reklama DOOH zamknęła się kwotą 161,86 mln zł. Była wyższa niż w drugim kwartale 2022 r. o 7%.
6 1 0 16.08.2023Christoph Waltz w kampanii TFI Allianz PolskaTFI Allianz Polska wprowadza w Polsce kampanię grupy Allianz „Start Making Cents”. W kampanii Christoph Waltz pokazuje podstawowe zasady inwestowania.
0 6 0 16.08.2023Wystartowała kampania promujące piwo prebiotyczne Iguana 0%Iguana to piwo prebiotyczne, które ma przyspieszać przemianę materii. Kampania wprowadzająca produkt na rynek realizowana jest pod hasłem „Twoja wielka przemiana”.