0 1 0 0 0 2.12.2022Ponad połowa firm gotowa na erę post-cookie. Raport IAB Polska i PBIAż 92% firm jest świadomych, że wkrótce kluczowe przeglądarki internetowe wykorzystywane przez polskich internautów zakończą obsługę plików cookie firm trzecich. 80% wie o zachodzących procesach co najmniej od roku. Ponad połowa badanych (59%) zadeklarowała też gotowość na nadchodzącą zmianę. Takie wyniki znajdują się w II edycji raportu IAB Polska i PBI: „Reklama online w dobie post-cookie”.
1 3 0 0 0 2.12.2022Małgorzata Socha z rodziną w świątecznym spocie biżuterii ApartDwa lata temu była „piękna i długa reklama” z Julią Wieniawą, Anną Lewandowską i Małgorzatą Sochą. Krytykowana za ostentacyjne promowanie luksusu w środku pandemii. W ubiegłym roku marka pokazała to samo trio w krótszych spotach, w scenerii wzorowanej na świątecznych ilustracjach Igora Kubika. Bohaterką gwiazdkowego spotu Apartu na 2022 r. jest Małgorzata Socha z najbliższymi.
1 1 0 0 0 2.12.2022Empik zachęca, by celebrować święta na swoich zasadachKampania Empiku pokazuje różnorodne świąteczne zwyczaje i zachęca, by celebrować ten czas na swoich zasadach. Takie ujęcie świąt – bliskie człowiekowi i jego codzienności – wpisuje się w nową strategię komunikacyjną Empiku.
0 1 0 0 0 2.12.2022Superbrands Polska – rusza XVII edycjaDziewięćdziesiąt krajów, kilkadziesiąt tysięcy laureatów i tyle samo historii sukcesu spisanych w albumach, nazywanych „bibliami brandingu”. Superbrands od 1994 r. wyłania i nagradza najsilniejsze marki na rynkach. Właśnie rusza XVII edycja projektu w Polsce.
1 2 0 0 0 2.12.2022Majonez Kielecki promowany przed Bożym Narodzeniem w kampanii „Składnik naszej tradycji”Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” w Kielcach od początku grudnia rozpoczęła kampanię „Składnik naszej tradycji”. W promocyjnym spocie podkreślono, że Majonez Kielecki nieodzownie łączy się z tradycyjnymi świętami.
1 1 0 0 0 2.12.2022Piątnica startuje z kampanią świątecznąDo 20 grudnia w telewizji emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca babcia Eugenia z życzeniami – „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
0 1 0 0 0 2.12.2022Kreatura 2022 – 24 nagrody główne i 2 nagrody specjalneRozstrzygnięto 26. edycję Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura. Nagradzane w nim są najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty marketingowe. Rozdano 24 nagrody główne, a także 40 wyróżnień i dwie nagrody specjalne.
1 2 0 0 0 1.12.2022#LoveWinsQatar – gaming przeciwko polityce Kataru dyskryminującej środowisko LGBT+Agencje Game Changer (Group One) i Serviceplan España oraz madrycka organizacja pozarządowa Cogam (Colectivo LGBT de Madrid) zainicjowały ruch #LoveWinsQatar. Wzywa on graczy do obrony praw człowieka. Zdjęcia całujących się piłkarzy na wirtualnych murawach mają zwrócić uwagę na dyskryminację społeczności LGBT+ w Katarze.
0 3 0 0 0 1.12.2022Polscy nagrodzeni w 26. edycji Effie Europe Awards30 listopada odbyła się wirtualna gala wręczenia nagród w 26. edycji Effie Europe Awards. Przyznano 56 statuetek. Otrzymało je 41 agencji z dwudziestu krajów Europy. Grand Effie zdobyła agencja Grey London, a Agencją Roku została Ogilvy. Były też dwie nagrodzone agencje z Polski.
1 1 0 0 0 1.12.2022Kampania świątecznej loterii TymbarkuMarka napojów Tymbark (Maspex) uruchomiła ogólnopolską loterię konsumencką. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem: „Tym… którzy chcą spełniać marzenia”. Promocja trwa od 14 listopada do 25 grudnia 2022 r.