Uciec z performance plateau: od zbyt szybkich zwycięstw do budowania markiUciec z performance plateau: od zbyt szybkich zwycięstw do budowania markiUciec z performance plateau: od zbyt szybkich zwycięstw do budowania markiUciec z performance plateau: od zbyt szybkich zwycięstw do budowania marki
Po okresie skupienia tylko na performance można wypaść z toru wzrostu (fot. Pixabay)

Uciec z performance plateau: od zbyt szybkich zwycięstw do budowania marki

Uciec z performance plateau: od zbyt szybkich zwycięstw do budowania marki
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Sytuacja przyjęła dość nieoczekiwany obrót. Firmy mają coraz więcej dostępnych kanałów i narzędzi dotarcia do klienta: social media, podcasty, SEO/SEM, marketing automation itd. A jednak otwarcie lub po cichu przyznają, że skuteczność ich komunikacji spada. Problem zauważają nawet platformy społecznościowe. Aby go wyjaśnić i znaleźć rozwiązanie, dwoje brytyjskich ekspertów stworzyło termin performance plateau.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja